Hoi allemaal,
Ik ben Steyn, 30 jaar oud en woon in den Bosch. Ik woon hier nu 2 jaar en ben op zoek naar mensen die boardgames willen spelen. Ook hou ik van ouwehoeren en een biertje drinken. Ik heb een vriendin die soms mee doet en leuke buren die soms tijd hebben voor een spelletje. Wat mij betreft niet vaak genoeg dus vandaar deze oproep:p.
Mijn voorkeur zijn tactische spellen maar ben overal voor in. Mijn 3 favo games zijn terraforming mars, terra mystica en hawaii.
Stuur een berichtje mocht je interesse hebben.
Mensen voor boardgames rond Den Bosch
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Steyn123
- Uno
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Re: Mensen voor boardgames rond Den Bosch
hoi steyn,
volgens mij is er in den bosch een spelgroep actief: http://www.imperium.website/
ik weet niet hoe ze er nu in staan qua corona, heb niet verder gekeken. Maar misschien kun je daar al wat mee.
volgens mij is er in den bosch een spelgroep actief: http://www.imperium.website/
ik weet niet hoe ze er nu in staan qua corona, heb niet verder gekeken. Maar misschien kun je daar al wat mee.
~ Always look on the bright side of life ~

-
SuSuQie
- Regenmaker
Ik woon niet in Den Bosch, maar heb wel Hawaii in de kast staan.
En dat is er al veel te lang niet uit gekomen. Ik zag dat het ook op BGA te spelen is dus als je het daar nog eens wilt spelen dan ben ik daar in ieder geval voor te porren.
Al zal ik eerst wel even een opfrisronde moeten spelen.
Een van mijn vriendinnen speelt/speelde wel bij Imperium en ook op BGA (zonnestraal8)
En dat is er al veel te lang niet uit gekomen. Ik zag dat het ook op BGA te spelen is dus als je het daar nog eens wilt spelen dan ben ik daar in ieder geval voor te porren.
Al zal ik eerst wel even een opfrisronde moeten spelen.
Een van mijn vriendinnen speelt/speelde wel bij Imperium en ook op BGA (zonnestraal8)
-
Pleppers
- PIONier
Hoi hoi, ik woon in Den Bosch en ben opzoek naar spelers voor de iets wat grotere spellen. Ik heb pas "on Mars" gekocht en heb een hoop wat meer "heavy" spellen in de kast staan. Als je intresse hebt om bv "on Mars" samen met me uit te proberen hoor ik het graag!