Een ander spel waar ik op zoek naar ben is de Valley games versie van Die Macher.
Heeft iemand dit spel ooit ergens beschikbaar gezien?
Die Macher
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Infyra
- Grote Dienaar
-
stefaan
- Caballero
Re: Die Macher
Ik heb die liggen (maar ben niet bereid om ervan te scheiden). Moet even denken waar ik die gekocht heb. Ik vermoed in de helaas ter ziele gegane winkel tiptop in Dendermonde. Bij Adriaensen in Antwerpen (link via forumfederatie.be) heb ik wel al andere spellen van Valley Games gekocht dus ik vermoed dat je die daar kan bestellen.
Ik kan er wel bij zeggen dat dit een mooie uitvoering is van een ongelooflijk ingenieus spel.
Ik kan er wel bij zeggen dat dit een mooie uitvoering is van een ongelooflijk ingenieus spel.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ja, bij diverse spellenspeciaalzaken in den lande. Indien niet voorradig kunnen ze het altijd voor je bestellen, houd echter wel rekening met een fors prijskaartje. Heb je het al eens eerder gespeeld dat je ernaar op zoek bent?Infyra schreef:Een ander spel waar ik op zoek naar ben is de Valley games versie van Die Macher. Heeft iemand dit spel ooit ergens beschikbaar gezien?
-
Infyra
- Grote Dienaar
Nog nooit eerder gespeeld maar heb een interesse voor spellen met diepe politieke verdieping en dingen als allianties/coalities. Een ander spel wat me interesseer is the Republic of Rome (heruitgave ook van Valley Games).
Helaas zijn de winkels die Valley Games spellen verkopen (zoals bordspelbazaar.nl, of Never never games in Utrecht) niet in staat om ook Die Macher te leveren, dus het zou kunnen zijn dat dit spel OOP is.
Helaas zijn de winkels die Valley Games spellen verkopen (zoals bordspelbazaar.nl, of Never never games in Utrecht) niet in staat om ook Die Macher te leveren, dus het zou kunnen zijn dat dit spel OOP is.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Diepe politieke verdieping... Ik weet niet of ik Die Macher zo zou typeren. Maar goed, ik neem aan dat je je huiswerk voor dit spel hebt gedaan voordat je besloot ernaar op zoek te gaan.
-
stefaan
- Caballero
Het is toch een spel over politiek en coalities, ik zie het omschrijvingsprobleem niet. Ik zou zeggen check eens de for trades op boardgamegeek, ik meen mij te herinneren dat een Belg of Nederlander een Die Macher te veel had.