Hoi allemaal,
Ik ben 30 jaar en nieuw in de omgeving komen wonen en opzoek naar een groepje om zo nu en dan bordspellen mee te doen. De bordspellen zelf mogen wat mij betreft vrij divers zijn en vind verder de gezelligheid, leuke gesprekken en een drankje kunnen doen ook erg leuk.
Mochten er anderen ook opzoek zijn of al een groep hebben waar nog ruimte is dan hoor ik het graag!
Groeten Bas
Mede bordspel liefhebbers gezocht in omgeving Son/Eindhoven
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Nyath
- PIONier
-
ikspeelmetgroen
- Veenboer
Re: Mede bordspel liefhebbers gezocht in omgeving Son/Eindho
Kijk eens bij roll the dice in Veldhoven
-
WTULTC
- Elfenkoning
Komende zondag vanaf 11.00 tot 18.00 u is daar spelletjesdag.ikspeelmetgroen schreef: Kijk eens bij roll the dice in Veldhoven
Als je Uden en/of Veldhoven niet ver vind dan kun je eventueel een keertje bij mij en mijn vriendin afspreken of we komen en keertje naar jou toe.
-
Nyath
- PIONier
Bedankt voor de reacties. Ik PM jou nog even WTUTLC.
-
henchcritter
- PIONier
Iets zuidelijker: sessa.nl
Vooral medium of zwaardere games/euro's.
Vooral medium of zwaardere games/euro's.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Hallo Bas,
Ik heb je inmiddels een pm terug gestuurd, maar daar helaas nog geen reactie op gehad.
Heb je dat al wel gelezen.
Groet,
Ik heb je inmiddels een pm terug gestuurd, maar daar helaas nog geen reactie op gehad.
Heb je dat al wel gelezen.
Groet,
-
Nielske
- Meeple
Hoi Bas,
Mocht je interesse hebben, hier (Helmond) een groepje van drie man die regelmatig een game avond/middag afspreken. Soms neemt er nog een vierde (dame) aan mee.
Voel je vrij om te kijken of 't wat voor je is.
Mocht je interesse hebben, hier (Helmond) een groepje van drie man die regelmatig een game avond/middag afspreken. Soms neemt er nog een vierde (dame) aan mee.
Voel je vrij om te kijken of 't wat voor je is.
-
maartjeb
- PIONier
ik heb je nog een bericht teruggestuurd maar ik heb nog geen reactie terug gehad.
wellicht geldt voor de anderen die hier gereageerd hebben ook nog dat ze medespelers zoeken.
ik kom zelf uit Best en ben regelmatig in hilvarenbeek. ik heb eigen vervoer, maar wanneer er een vervolg komt (dat wil zeggen wanneer er een begin is gemaakt
) en er vaker gespeeld wordt is het makkelijker plannen als we bij mij thuis spelen. dit ivm dat ik dan geen oppas hoef te regelen.
laat maar wat weten wanneer er nog spelers gezocht worden. ik speel zelf van alles (vooral de meer gangbare spellen gok ik) maar sta zeker open om nieuwe spellen te leren.
groetjes maartje
wellicht geldt voor de anderen die hier gereageerd hebben ook nog dat ze medespelers zoeken.
ik kom zelf uit Best en ben regelmatig in hilvarenbeek. ik heb eigen vervoer, maar wanneer er een vervolg komt (dat wil zeggen wanneer er een begin is gemaakt
laat maar wat weten wanneer er nog spelers gezocht worden. ik speel zelf van alles (vooral de meer gangbare spellen gok ik) maar sta zeker open om nieuwe spellen te leren.
groetjes maartje