Bordspel-liefhebbers gez. regio Venlo / Roermond / Helmond

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Spelkoppel-PenM
PIONier

Bordspel-liefhebbers gez. regio Venlo / Roermond / Helmond

Bericht door Spelkoppel-PenM »

Wij zijn een koppel van 33 en 37 en wonen sinds een jaar of twee in de mooie gemeente Peel en Maas.

We spelen graag een bord- of kaartspel en hebben door de jaren heen zelf ook een mooie collectie opgebouwd van een kleine 100 spellen. Helaas worden ze naar onze mening te weinig gespeeld, dus hopen we via deze weg in contact te komen met één of (liefst) twee andere spelfanaten, die op regelmatige basis zin hebben om daar verandering in te brengen.

Afstand is geen probleem, maar mocht je uit de nabije omgeving komen dan is dat zeer welkom aangezien we hier nog maar weinig mensen kennen.

Behalve wargames en rollenspellen spelen we eigenlijk zo'n beetje alles. We schrikken niet van zwaardere spellen en zijn ook altijd bereid om nieuwe spellen uit andermans collectie te leren.

Lijkt jullie dit wat? Reageer dan gerust via een reply of PM met een korte beschrijving en hopelijk zitten we dan snel eens om tafel voor een gezellige spelmiddag of -avond.
Laatst gewijzigd door Spelkoppel-PenM op wo 20 okt 2021, 23:14, 2 keer totaal gewijzigd.
Spelkoppel-PenM
PIONier

Re: Bordspelkoppel gezocht omgeving Venlo / Roermond / Helmo

Omdat we nog geen reactie hebben mogen ontvangen maar nog altijd op zoek zijn, geven we onze oproep even een zetje :)
Nielske
Meeple

Re: Bordspel-liefhebbers gez. regio Venlo / Roermond / Helmo

Bericht door Nielske »

Hoi Pionier(s),

Leuk berichtje. Ik woon in het centrum van Helmond. Spreek regelmatig af met twee vrienden om te gamen. Zowel 's avonds (dinsdag) als 's middags (meestal dag in 't weekend). En soms schuift een vierde speler (dame) aan om deel te nemen.

Lijkt me leuk om de groep uit te breiden, of anders eens te gamen met anderen.

Lijkt het je iets, dan verneem ik graag je reactie. :)
Spelkoppel-PenM
PIONier

Ik heb je een pb gestuurd!
Xela91
PIONier

Bericht door Xela91 »

Misschien een beetje een late reactie, maar zoeken jullie nog steeds nieuwe medespelers?

Ik (30M) woon zelf in de buurt van het centrum van Helmond en ben de afgelopen paar jaar enorm fan geworden van bordspellen. Speel een aantal keer per jaar met collega's en veel online, maar wil graag vaker bordspellen spelen.

Heb inmiddels zelf een (kleine) collectie aan spellen, die ik nog steeds verder aan het uitbreiden ben. Ben zelf enorm van strategische of engine building games, maar sta open om andere spellen en genres te leren.

Als het jullie wat lijkt verneem ik graag een reactie