Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Dagmar schreef:
Zijn er misschien ook nog mensen die ik blij kan maken met geekgold? Ik heb meer geekgold dan ik op kan maken en geef het graag weg: 50 geekgold voor 50 bordspelmania-leden (wie het eerst komt...).
Zo thuis ben ik niet in BGG, wat kan je met Geek Gold?
Met geek gold kun je een avatar voor je zelf kopen. Of microbadges waarmee je kunt aangeven welke spellen je leuk vindt, of wat voor speler of mens je bent, wat voor hobbies je hebt etc.
Als nieuwjaarsgroet krijgt iedereen altijd 3 codes voor microbadges, de rest van het jaar kostten ze 6 gg per stuk.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
SuSuQie schreef:
Ik wilde er wel een gebruiken, maar alle codes hier boven genoemd zijn, zijn inmiddels "redeemed or invalid". Ofwel ik heb goed gekopieerd en geplakt, maar ze waren allemaal al gebruikt............
Ah, helaas. Een bedankje van de afnemers was.vast teveel gevraagd..
JeVo schreef:
Met geek gold kun je een avatar voor je zelf kopen. Of microbadges waarmee je kunt aangeven welke spellen je leuk vindt, of wat voor speler of mens je bent, wat voor hobbies je hebt etc.
Als nieuwjaarsgroet krijgt iedereen altijd 3 codes voor microbadges, de rest van het jaar kostten ze 6 gg per stuk.
Cool, ik zie dat ik nog even moet sparen voor een avatar...die kosten 30 en ik heb er 2
JeVo schreef:
Cool, ik zie dat ik nog even moet sparen voor een avatar...die kosten 30 en ik heb er 2
Stuur me maar een berichtje, dan doneer ik. Heb genoeg. Zelfde gebruikersnaam
JeVo schreef:
Stuur me maar een berichtje, dan doneer ik. Heb genoeg. Zelfde gebruikersnaam
Deze zijn ook allemaal gebruikt, maar staan er nog. Kwam erachter toen ik er eentje wilde gebruiken, jammer dat gebruikers het niet netjes even melden.
Ik heb ook nog 3 codes die ik niet nodig heb, maar laat ik het anders aanpakken: wie een code wil, laat in dit draadje weten welke microbadge hij/zij daar graag mee zou aanschaffen en dan stuur ik de code in een privébericht. Vooral omdat ik nieuwsgierig ben maar ook omdat ik het ook niet zo netjes vind om hier codes te gebruiken en niet eventjes te bedanken of te melden dat je er eentje gebruikt hebt.
Nog te vergeven: 3
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
The Iced One schreef:
Ik heb ook nog 3 codes die ik niet nodig heb, maar laat ik het anders aanpakken: wie een code wil, laat in dit draadje weten welke microbadge hij/zij daar graag mee zou aanschaffen en dan stuur ik de code in een privébericht. Vooral omdat ik nieuwsgierig ben maar ook omdat ik het ook niet zo netjes vind om hier codes te gebruiken en niet eventjes te bedanken of te melden dat je er eentje gebruikt hebt.
Nog een leuk plan dan, misschien? In het kader van de promotie van BSM: de eerste 25 BSM leden die op BGG de BSM user badge willen aanschaffen, kunnen dat mij via prive bericht op BGG aangeven. Ik stuur je dan de benodigde geek gold.
Dagmar schreef:
Zijn er misschien ook nog mensen die ik blij kan maken met geekgold? Ik heb meer geekgold dan ik op kan maken en geef het graag weg:
Zeer nobel intiatief, maar meer geekgold dan je kan opmaken kan niet hoor
Ik vermoed dat je Games for GeekGold (g4gg) niet kent dan
Maar indien je het ook dan nog kwijt wilt, stel ik me graag kandidaat.
Ooit van gehoord, maar ik dacht dat het toen gestopt was.
Hoe kan ik eigenlijk zien hoeveel GeekGold ik heb? Ik kan het nergens vinden op BGG.
Edit: gevonden