Raja's van de Ganges Big Box
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bert B.
- Professor Pimpel
Raja's van de Ganges Big Box
https://www.dungeondice.it/27158-rajas- ... g-box.html
Zo te zien meer hernieuwde interesse voor de spellen van het echtpaar Brand.
In Italië beschikbaar per 31 juli. De prijs van €80 vind ik wel aan de stevige kant maar is waarschijnlijk toch lager dan de aanschaf van de huidige losse onderdelen.
Hopelijk verschijnt deze ook in Nederland want dan komt hij op mijn verlanglijstje. Ik heb me met de Dice Charmers al behoorlijk vermaakt.
Zo te zien meer hernieuwde interesse voor de spellen van het echtpaar Brand.
In Italië beschikbaar per 31 juli. De prijs van €80 vind ik wel aan de stevige kant maar is waarschijnlijk toch lager dan de aanschaf van de huidige losse onderdelen.
Hopelijk verschijnt deze ook in Nederland want dan komt hij op mijn verlanglijstje. Ik heb me met de Dice Charmers al behoorlijk vermaakt.
-
Amethyst141
- Regenmaker
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Raja's van de Ganges Big Box
Ik heb er niets over gehoord van HOT Games, die binnenkort met zijn Nederlandstalige editie van het bordspel komt.Bert B. schreef: Hopelijk verschijnt deze ook in Nederland want dan komt hij op mijn verlanglijstje. Ik heb me met de Dice Charmers al behoorlijk vermaakt.
-
Mistharfare
- Website beheerder
Zit er meer in de big box dan het basisspel met de 2 goodie boxes?
Heb zelf beide goodie boxes met het basisspel in één doos zitten dus als er niet meer in zit snap ik niet zo goed waarvoor er een big box nodig is tenzij goodie boxes niet meer te krijgen zijn.
Heb zelf beide goodie boxes met het basisspel in één doos zitten dus als er niet meer in zit snap ik niet zo goed waarvoor er een big box nodig is tenzij goodie boxes niet meer te krijgen zijn.
-
Edwin84
- Elfenkoning
Heb zelf de goodies niet maar het wel basisspel. Voegen de goodies veel toe vindt je? Ik ken ze niet. En de BGG omschrijving geeft geen goed beeld.Mistharfare schreef: Zit er meer in de big box dan het basisspel met de 2 goodie boxes?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik vond het nogal wisselend, die goodies. Sommigen geven echt nieuwe opties (mango village) of voegen tegels toe die net iets anders werken (slang, tijger en stier). Er zaten ook goodies tussen die het spel makkelijker maken of minimaal aanpassen; die vond ik persoonlijk de extra spelregels niet waard.
-
sinead
- Stamhoofd
-
Amethyst141
- Regenmaker
Ja, dat klopt.sinead schreef: Was Rajas niet al eerder uitgegeven door 999 Games?

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Klopt. Ik neem aan dat de Nederlandse editie geen commercieel succes was.sinead schreef: Was Rajas niet al eerder uitgegeven door 999 Games?
Het verbaast me dat andere Nederlandse uitgevers toch op zulke 'afgedankte' spellen duiken. Lijkt me vanuit een winststreven bezien niet verstandig.
-
Jerome
- Gouverneur
Misschien omdat die spellen ondertussen meer bekendheid en een goede reputatie vergaard hebben? Ik heb Rajas destijds direct bij 999 gekocht, eerlijk gezegd voor een dumpprijs. Het bleek een fantastisch spel te zijn en dus duurde het niet lang voor ik de afzonderlijke goodies, en later beide goodieboxen en handige insert van Folded Space toevoegde. Werd het toch nog een prijzig spel, elke euro waard.Erwin schreef:Klopt. Ik neem aan dat de Nederlandse editie geen commercieel succes was.sinead schreef: Was Rajas niet al eerder uitgegeven door 999 Games?
Het verbaast me dat andere Nederlandse uitgevers toch op zulke 'afgedankte' spellen duiken. Lijkt me vanuit een winststreven bezien niet verstandig.
-
Arjen T.
- Veenboer
Het spel is al in mijn clubje aanwezig, en dit jaar de dobbelaar voor mijn verjaardag gekregen. Die ik dan ook wel erg leuk vind. Ik denk daarom deze big box te laten schieten.
Ik vind het wel goed dat dit soort toppers wel gewoon beschikbaar blijven. Ik heb met spellen wel eens achter het net gevist, omdat ze niet meer gedrukt werden.
Ik vind het wel goed dat dit soort toppers wel gewoon beschikbaar blijven. Ik heb met spellen wel eens achter het net gevist, omdat ze niet meer gedrukt werden.
We've got a winner!
-
Burnluve
- Joker
- Persoonlijke Ondertitel: Tactical Joe
Vind Ganges een erg leuk spel. heb hem destijds in essen gekocht toen hij uit kwam. door de vele spellen die we hebben speel je zon spel eigenlijk veel te weinig maar goed. een vriend van me heeft het dobbelspel van ganges gekocht en vond het zeker niet onder doen voor het echte spel. Wat vinden jullie van het dobbelspel t.o.v. het bordspel?
-
Edwin84
- Elfenkoning
Een heel goed dobbelspel. Eindelijk een roll and write die niet alleen om kleurtjes of cijfertjes draait.
Herkenbare mechanismes van het bordspel maar toch anders genoeg om samen te kunnen bezitten .
Herkenbare mechanismes van het bordspel maar toch anders genoeg om samen te kunnen bezitten .
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik vond er geen reet aan, terwijl ik het basisspel wel erg leuk vind. Het was zo nietszeggend voor mij, dat ik niet eens meer weet wat de reden was. Ik houd het bij Clever en Railroad Ink, wanneer ik snel en simpel wil dobbelenEdwin84 schreef: Een heel goed dobbelspel. Eindelijk een roll and write die niet alleen om kleurtjes of cijfertjes draait.
-
Burnluve
- Joker
- Persoonlijke Ondertitel: Tactical Joe
Appart dat je het echt helemaal niks vond. Vind ze aardig op elkaar lijken. Wist niet dat een roll and wright een bordspel zo goed kan "imiteren". zit er zelfs aan te denken om het bordspel te verkopen omdat de roll and wright zo goed is en ik ruimte moet vinden voor de andere spellenmaxitaxi777 schreef:Ik vond er geen reet aan, terwijl ik het basisspel wel erg leuk vind. Het was zo nietszeggend voor mij, dat ik niet eens meer weet wat de reden was. Ik houd het bij Clever en Railroad Ink, wanneer ik snel en simpel wil dobbelenEdwin84 schreef: Een heel goed dobbelspel. Eindelijk een roll and write die niet alleen om kleurtjes of cijfertjes draait.
Herkenbare mechanismes van het bordspel maar toch anders genoeg om samen te kunnen bezitten ..