Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik hoop dat ik het hier mag vragen.
Ik wil dit weekend graag van de website van WGG een Black Friday aanbieding bestellen maar deze betalen met mijn demotegoed.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat bij het afrekenen op de website doe?
WGG is nu in het weekend niet bereikbaar.
Ik had precies hetzelfde idee. Maar volgens mij kunnen we de punten niet inzetten voor spellen die meedoen aan de Black Friday Sale. Je kunt je punten namelijk wel inzetten voor spellen die daaraan niet meedoen.
Maar ik bestel ook tegelijkertijd andere spellen en dan zou het moeten kunnen. Waar kun je aangeven met gespaarde punten te willen betalen?
Als ik alle spellen van de aanbieding eruit gooi en gewoon wil bestellen lukt het ook niet.
In mijn winkelmandje staat boven bij mij een knop ‘wissel hier je punten in’. Je moet dan wel ingelogd zijn uiteraard. Heb je de punten op je profiel wel erbij gekregen?
Ik ben bang dat het inderdaad niet kan. Als ik mijn mandje vul met black friday deals en andere spellen, krijg ik voor die andere spellen de optie om mijn demovergoeding in te zetten, maar voor de black friday deals niet.
Ik heb ze maar even gebeld, er stond iets niet goed in het systeem, ze hebben het gecorrigeerd en nu lukt het wel. Voor Black Friday aanbieding had het toch niet gemogen maar voor de volgende bestelling is het geregeld.