https://bordspellenmarkt.nl/privacybeleidPura Vida schreef: wo 06 mei 2026, 08:40 Ben er even op geweest en zelfs een test ad gezet (spel is wel echt te koop). Paar dingen:
1. Er is geen "wie zijn wij" of "over ons", dat wil zeggen: wie beheert de site etc.
Bordspellenmarkt
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Teveel te spelen!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Bordspellenmarkt
-
Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
Prachtig initiatief! Ik heb er zojuist gebruik van gemaakt. Extra eurootje van de vraagprijzen er af gedaan om je website te promoten!
Zou de limiet van de bestandsgrootte van foto's kunnen worden opgetrokken van 5MB naar 6MB? De meeste mobiele telefoons maken foto's van tussen de 4 en 6MB. Ongeveer 30% van mijn foto's werden te groot bevonden.
Zou de limiet van de bestandsgrootte van foto's kunnen worden opgetrokken van 5MB naar 6MB? De meeste mobiele telefoons maken foto's van tussen de 4 en 6MB. Ongeveer 30% van mijn foto's werden te groot bevonden.

-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Ik zal er naar kijken! Was even op vakantie en ben nu aan het bij lezenSunnyfield schreef: vr 15 mei 2026, 16:30 Prachtig initiatief! Ik heb er zojuist gebruik van gemaakt. Extra eurootje van de vraagprijzen er af gedaan om je website te promoten!
-
Bert B.
- Professor Pimpel
Leuk initiatief!
Ik heb een account aangemaakt en er een paar spellen op gezet.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Leuk om te lezen, bedankt! Succes met de verkoop.Bert B. schreef: wo 20 mei 2026, 17:10 Leuk initiatief!
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Sunnyfield schreef: vr 15 mei 2026, 16:30 Zou de limiet van de bestandsgrootte van foto's kunnen worden opgetrokken van 5MB naar 6MB? De meeste mobiele telefoons maken foto's van tussen de 4 en 6MB. Ongeveer 30% van mijn foto's werden te groot bevonden.
Ik heb er nog eens naar gekeken. Op Marktplaats is het slechts 4 mb per foto. Ik ga het niet verhogen. Ik snap dat het vervelend is als je foto's eerst moet verkleinen, maar je kan ook op je telefoon de camera instellingen wijzigen voor je de foto maakt.
Ik betaal die hele website zonder inkomsten ervan verder, het is allemaal hobby project, dus ik hoop dat je snapt dat ik niet meer geld er tegenaan ga gooien voor schijfruimte.
-
animal82
- Jakkiebak!
Ik begrijp je overwegingen rond de kosten van opslag en dat de site een hobbyproject is dat je zelf bekostigt.siepie schreef: do 04 jun 2026, 16:20Sunnyfield schreef: vr 15 mei 2026, 16:30 Zou de limiet van de bestandsgrootte van foto's kunnen worden opgetrokken van 5MB naar 6MB? De meeste mobiele telefoons maken foto's van tussen de 4 en 6MB. Ongeveer 30% van mijn foto's werden te groot bevonden.
Ik heb er nog eens naar gekeken. Op Marktplaats is het slechts 4 mb per foto. Ik ga het niet verhogen. Ik snap dat het vervelend is als je foto's eerst moet verkleinen, maar je kan ook op je telefoon de camera instellingen wijzigen voor je de foto maakt.
Ik betaal die hele website zonder inkomsten ervan verder, het is allemaal hobby project, dus ik hoop dat je snapt dat ik niet meer geld er tegenaan ga gooien voor schijfruimte.
Misschien is er voor de toekomst nog een tussenoplossing mogelijk: foto's die groter zijn dan de limiet automatisch laten verkleinen tijdens het uploaden. Veel websites en apps doen dit al, waardoor gebruikers geen extra handelingen hoeven uit te voeren en de opslagruimte toch beperkt blijft.
Geen dringende wens hoor, maar wellicht iets om ooit eens te overwegen als het technisch haalbaar is. En zo kan je misschien ook schijfruimte winnen.
Groeten en bedankt voor je mooi werk! Weldra ga ik mijn kasten uitkuisen en plaats ik wat spellen op je site.
-
siepie
- Hazelnoot Ridder
Ik neem terug wat ik gezegd heb
Ik had even beter moeten checken, want ik heb inderdaad al iets draaien dat elke foto verkleind. Ik heb het even gecontroleerd en het maakt niet uit, ik kan er 6MB van maken, alles wordt terug geschaald naar een zelfde kleiner formaat.
Ik zal het proberen dit weekend te doen.
Ik ben nu bezig om het bieden beter te maken, ik zag dat de check op hoogste bod niet goed was en daardoor kan je hetzelfde bod doen. En ik ben bezig met het kunnen verwijderen van een bod, zowel door de bieder als door de verkoper.
Ik moet enkel nog even inbouwen dat er dan ook een melding gestuurd kan worden zodat de ander weet dat een bod is verwijderd.
Ik had even beter moeten checken, want ik heb inderdaad al iets draaien dat elke foto verkleind. Ik heb het even gecontroleerd en het maakt niet uit, ik kan er 6MB van maken, alles wordt terug geschaald naar een zelfde kleiner formaat.
Ik zal het proberen dit weekend te doen.
Ik ben nu bezig om het bieden beter te maken, ik zag dat de check op hoogste bod niet goed was en daardoor kan je hetzelfde bod doen. En ik ben bezig met het kunnen verwijderen van een bod, zowel door de bieder als door de verkoper.
Ik moet enkel nog even inbouwen dat er dan ook een melding gestuurd kan worden zodat de ander weet dat een bod is verwijderd.
-
Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
Ik zie dat je de foto's van de advertenties die ik als "verkocht" gemarkeerd heb, nog hebt bewaard. Als je die niet langer in gebruik zijnde foto's verwijdert, dan bespaar je veel opslagruimte!