Wie kent het racespel met houten bord
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
als het carabande is, staat er een vertaling van op het vlaams spellen archief, en bij de zoekertjes wordt er ook een aangeboden.
EDIT: na het bekijken van alle 64 foto's op BGG, ben ik druk aan het zoeken op ebay/speurders/markplaats..........

EDIT: man, wat een goede recensies, enzo, alleen jammer dat het niet meer gemaakt wordt enzo. Alleen een ander uitgever heeft het opnieuw uitgegeven onder een andere naam, maar die uitgave is minder volgens een van de 2 sites met een recensie hiervan op spellink.nl
Wel heel gaaf, ik blijf zoeken om dit te kunnen vinden, 2e hands zijn de prijzen 40 euro voor het basisspel en 50 voor de uitbreiding helaas
EDIT: na het bekijken van alle 64 foto's op BGG, ben ik druk aan het zoeken op ebay/speurders/markplaats..........
EDIT: man, wat een goede recensies, enzo, alleen jammer dat het niet meer gemaakt wordt enzo. Alleen een ander uitgever heeft het opnieuw uitgegeven onder een andere naam, maar die uitgave is minder volgens een van de 2 sites met een recensie hiervan op spellink.nl
Wel heel gaaf, ik blijf zoeken om dit te kunnen vinden, 2e hands zijn de prijzen 40 euro voor het basisspel en 50 voor de uitbreiding helaas
-
Boes
- Garnaal
Wordt nog wel aangeboden maar alleen onder een andere naam, nl. Pitchcar. Is bijv. bij Adam spielt (www.adam-spielt.de) te koop. Kosten 44,90. Heb 'm zelf ook. Is leuk om te doen. Met een basispakket kun je al een aantal verschillende circuits maken. Vooral leuk als met met een wat groter groepje bent.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Bij www.ab-zur-kasse.de is ie te koop voor 38.33 euro; uitbreiding is te koop voor 25.05 euro (exc verzendkosten van 7.90 euro - bij bestelling boven de 40 euro: 3.50 euro)Boes schreef:Wordt nog wel aangeboden maar alleen onder een andere naam, nl. Pitchcar. Is bijv. bij Adam spielt (www.adam-spielt.de) te koop. Kosten 44,90. Heb 'm zelf ook. Is leuk om te doen. Met een basispakket kun je al een aantal verschillende circuits maken. Vooral leuk als met met een wat groter groepje bent.
-
Duiker
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
hartsikke bedankt!syroit schreef:Bij www.ab-zur-kasse.de is ie te koop voor 38.33 euro; uitbreiding is te koop voor 25.05 euro (exc verzendkosten van 7.90 euro - bij bestelling boven de 40 euro: 3.50 euro)Boes schreef:Wordt nog wel aangeboden maar alleen onder een andere naam, nl. Pitchcar. Is bijv. bij Adam spielt (www.adam-spielt.de) te koop. Kosten 44,90. Heb 'm zelf ook. Is leuk om te doen. Met een basispakket kun je al een aantal verschillende circuits maken. Vooral leuk als met met een wat groter groepje bent.
en jij wordt ook bedankt ginola :_P (normale : P )
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat jij aandelen in de winkel hebt!syroit schreef:Bij www.ab-zur-kasse.de is ie te koop voor 38.33 euro; uitbreiding is te koop voor 25.05 euro (exc verzendkosten van 7.90 euro - bij bestelling boven de 40 euro: 3.50 euro)
-
syroit
- Phoenix
Was dat maarIznogoedh schreef:Ik krijg zo langzamerhand het idee dat jij aandelen in de winkel hebt!syroit schreef:Bij www.ab-zur-kasse.de is ie te koop voor 38.33 euro; uitbreiding is te koop voor 25.05 euro (exc verzendkosten van 7.90 euro - bij bestelling boven de 40 euro: 3.50 euro)
Ik heb uit eigen ervaring gemerkt dat dfeze heel goedkoop is, zelf als je de portkosten meerekend.
Ik wil iedereen van datprijsvoordeel laten genieten.
Als mensen mij een gift willen doen voor deze tip: Rek 1159.....
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Het is inderdaad een leuk spel. Hoewel ik moet bekennen dat ik het ook altijd redelijk snel weer zat ben. Het is geen spel dat je keer op keer uit de kast haalt. Als je het echter weer eens speelt, en dat kan met iedereen, dan is het wel erg leuk.
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
syroit
- Phoenix
-
alrick
- Regenmaker
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Volgens spelmagazijn.nl:
De vangrails zijn in dit geval rood in plaats van geel en gemaakt van zachter plastic, waardoor de kans op beschadigingen aan de houten baan veel minder zullen zijn.
Ik heb alleen Pitchcar gespeeld en volgens mij is het verlies van je auto's (schijven) een veel groter probleem.
" Hij schiet uit de bocht. Waar komt die nou weer terecht? Oh, onder die loodzware boekenkast, waar je met geen mogelijkheid onder komt... "

De vangrails zijn in dit geval rood in plaats van geel en gemaakt van zachter plastic, waardoor de kans op beschadigingen aan de houten baan veel minder zullen zijn.
Ik heb alleen Pitchcar gespeeld en volgens mij is het verlies van je auto's (schijven) een veel groter probleem.
" Hij schiet uit de bocht. Waar komt die nou weer terecht? Oh, onder die loodzware boekenkast, waar je met geen mogelijkheid onder komt... "
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
Boes
- Garnaal
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
http://www.boardgamegeek.com/thread/95744Ginola schreef:Ok.. Maar waarom is het dan, zoals ik op enkele sites heb gelezen, niet uitwisselbaar? Zijn de houtenstukken anders gefreesd ofzo?
Of kune je pitchcar en carabande toch gewoon door elkaar gebruiken?
En hoe zit dit dan met de uitbreidingen?
Volgens de reacties in deze discussie op BGG zijn de baanstukken van Pitchcar en Carabande niet uitwisselbaar. Ik weet niet waarom (heb alleen Carabande), maar neem aan dat deze mensen uit ervaring spreken.