Spelers/spelclub gezocht in den Bosch / Utrecht

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Arjan
Locomotief

Bericht door Arjan »

Loes ( mijn vriendin) en ik zijn op zoek naar leuke mensen om spellen mee te spelen in Utrecht of den Bosch.
Wij spelen voornamelijk samen en willen graag met meer mensen spelen. Bij ons komt vaak op tafel: dominion, ticket to ride, le havre, hoogspanning, agricola en nog veel meer. Ook willen we natuurlijk altijd graag nieuwe spelen leren.

Groetjes Arjan en Loes
aicirtap
Critico

Re: Spelers/spelclub gezocht in den Bosch / Utrecht

Bericht door aicirtap »

Komen jullie ook wel eens op beurzen op de speldagen in de beesd of bij phoenix oid?
Ik voeg soms mensen toe aan ons spelgroepje maar ik maak liever eerst even kennis op een speldag/beurs om even te kijken of iemand in de groep past, het klikt, etc.

Wij spelen zelf in Utrecht en omgeving bij iemand thuis, en spelen in het weekend (zaterdag of zondag 13/14-20/21 uur). Proberen 1x per maand maar dat lukt niet altijd met de agenda's.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

Jullie zijn welkom hoor op zaterdag 14 januari! Stuur mij maar een PB met je mailadres, dan krijg je verdere info.
ikspeelmetgroen
Veenboer

Bericht door ikspeelmetgroen »

Als je een klein stukje doorrijd kom je bij spellenver. Roll the dice.
2 maal per maand spellen plezier in de winter.
voor meer info zie rollthedice.nl
Arjan
Locomotief

Bericht door Arjan »

aicirtap schreef:Komen jullie ook wel eens op beurzen op de speldagen in de beesd of bij phoenix oid?
Ik voeg soms mensen toe aan ons spelgroepje maar ik maak liever eerst even kennis op een speldag/beurs om even te kijken of iemand in de groep past, het klikt, etc.

Wij spelen zelf in Utrecht en omgeving bij iemand thuis, en spelen in het weekend (zaterdag of zondag 13/14-20/21 uur). Proberen 1x per maand maar dat lukt niet altijd met de agenda's.
Hmm nee we zijn nog nooit op een speldag geweest. Wel op spiel, ducosim en spel aan zee.

Bedankt voor alle reacties en wie weet, tot een keer.
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Ik ga als het uitkomt met mijn schoolrooster 14 janauari naar Beesd, dus dat kunnen we evt elkaar ontmoeten :)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
augustusthijs
Joker
Persoonlijke Ondertitel: alea iacta est

Bericht door augustusthijs »

Wij, Thijs(26) en Marjolein(21) komen uit den bosch, en zijn ook op zoek naar wat gezellige mede-spelers :).

De spellen die we spelen vari"eren van Pandemic, via Fluxxx, tot Ticket to Ride.. En alles wat er zo ongeveer tussen in ligt :P

Mochten jullie dus nog eens een spelletje willen spelen, dan horen wij dat graag.
Enrico
Caballero

Bericht door Enrico »

augustusthijs schreef:Wij, Thijs(26) en Marjolein(21) komen uit den bosch, en zijn ook op zoek naar wat gezellige mede-spelers :).

De spellen die we spelen vari"eren van Pandemic, via Fluxxx, tot Ticket to Ride.. En alles wat er zo ongeveer tussen in ligt :P

Mochten jullie dus nog eens een spelletje willen spelen, dan horen wij dat graag.
Op 3 maart organiseer ik weer (samen met een aantal anderen) een kleinschalige spellendag (20-30 personen) in Beesd. Dat is maar een kwartier rijden vanaf Den Bosch. Als je interesse hebt, stuur me dan even een berichtje.
Nimba
PIONier

Bericht door Nimba »

Hoihoi,

ik kom ook uit Den Bosch ben 26 jaar en heb hier flink wat spellen in de kast staan die je niet met één persoon kunt spelen. Ik heb geen auto en helaas weinig geld voor OV ook, maar eens per maand een stukje reizen voor spellen moet kunnen natuurlijk :)

Laat maar horen als iemand van jullie nog een medespeelster (tegenstander?) kan gebruiken :)
augustusthijs
Joker
Persoonlijke Ondertitel: alea iacta est

Bericht door augustusthijs »

2 weken terug hebben wij een gezellig spelavondje gehad met Arjan en Loes. Leuk om hier wat medespelers te ontmoeten waar ook nog een leuk gesprek mee valt te voeren! :mrgreen:

Andere medespelers ontmoeten we natuurlijk graag, nieuwe tegenstanders geven altijd wat meer smaak aan de spellen die wij hebben liggen.

Dus om ook meteen maar op Nimba te reageren; leuk dat je uit den bosch komt. Misschien dat je ons eens kan komen uitdagen als gevaarlijke tegenstander bij een spel? :)
GlandulaNL
Matroos
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door GlandulaNL »

aicirtap en ik willen een spellengroep gaan oprichten in de buurt van utrecht. (nieuwegein).

We hopen binnenkort gesprekken te hebben met het buurthuis en hopelijk kunnen we dan gaan!
Afbeelding
MikeBzonderpuntje
Caballero

Bericht door MikeBzonderpuntje »

GlandulaNL schreef:aicirtap en ik willen een spellengroep gaan oprichten in de buurt van utrecht. (nieuwegein).

We hopen binnenkort gesprekken te hebben met het buurthuis en hopelijk kunnen we dan gaan!
Als dat buurthuis nou een beetje in de buurt is van een sneltramhalte is dat helemaal interessant. (ook voor mensen uit Utrecht...)
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

MikeBzonderpuntje schreef:
GlandulaNL schreef:aicirtap en ik willen een spellengroep gaan oprichten in de buurt van utrecht. (nieuwegein).

Als dat buurthuis nou een beetje in de buurt is van een sneltramhalte is dat helemaal interessant. (ook voor mensen uit Utrecht...)
Als je 5-10 minuten lopen dichtbij vindt dan is het in de buurt. Zoek maar in google maps naar Nedereindseweg 401. Dan krijg je een idee.
Afbeelding
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!

Bericht door Bart »

:thumbup: Succes!

(En vergeet zeker niet, zodra alles definitief is, om jullie club te vermelden in het verenigingenoverzicht)
Afbeelding
Cleopatra
Uno

Bericht door Cleopatra »

Hoi Arjan en Loes,
Al gehoord van Imperium in Den Bosch?