Muziek!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
usurper
- Geheim Genootschap
Re: Muziek!
Het is inderdaad jammer dat REM er mee stopt.
Ik heb ze gevolgd vanaf 1988 tot ca 2000. Daarna werd het wat minder naar mijn idee.
De cd green was voor mij de eerste stap van de metal naar de (toen nog) alternatieve gitaarbandjes.
Ze stonden op mijn lijstje van bands die ik ooit nog eens live wilde zien. Dat gaat niet meer lukken.
Ik heb ze gevolgd vanaf 1988 tot ca 2000. Daarna werd het wat minder naar mijn idee.
De cd green was voor mij de eerste stap van de metal naar de (toen nog) alternatieve gitaarbandjes.
Ze stonden op mijn lijstje van bands die ik ooit nog eens live wilde zien. Dat gaat niet meer lukken.
We live to survive our paradoxes
-
Gebruiker 3696
Dat REM stopt vind ik persoonlijk niet zo jammer, ook al was ik fan tot pakweg New Adventures in Hifi (later was het in mijn ogen meer aangename achtergrondmuziek).usurper schreef:Het is inderdaad jammer dat REM er mee stopt.
Dat de Heideroosjes echter aan hun laatste tournee beginnen vind ik dat wel erg. Ik mag me wel gelukkig prijzen dat ik weet dat het hun laatste album en laatste tournee zal zijn. Heb ik meteen een excuus om zoveel mogelijk van hun concerten mee te pikken.
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Filosoof schreef:Dat de Heideroosjes echter aan hun laatste tournee beginnen vind ik dat wel erg. Ik mag me wel gelukkig prijzen dat ik weet dat het hun laatste album en laatste tournee zal zijn. Heb ik meteen een excuus om zoveel mogelijk van hun concerten mee te pikken.
Dikke + 1, flink wat jeugdsentiment is dat zeg!
-
usurper
- Geheim Genootschap
Heb ook goede herinneringen aan hun concert bij ons in het dorp.Jorrit schreef:Filosoof schreef:Dat de Heideroosjes echter aan hun laatste tournee beginnen vind ik dat wel erg. Ik mag me wel gelukkig prijzen dat ik weet dat het hun laatste album en laatste tournee zal zijn. Heb ik meteen een excuus om zoveel mogelijk van hun concerten mee te pikken.
Dikke + 1, flink wat jeugdsentiment is dat zeg!
We live to survive our paradoxes
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Ben laatst wel een beetje fan geworden van Mumford & Sons. Ben bij ze terecht gekomen, omdat ze ook op pinkpop komen (waar ik dit jaar voor het eerst bij ga zijn drie dagen lang) en van het één kwam het ander. Nu wil ik kostte wat het kost bij hun optreden zijn op Pinkpop, als moet ik Bruce Springsteen laten gaan (wat niet zo zal zijn, want ze spelen op hetzelfde podium).
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Pinkpop is zo geprogrammeerd dat het hoofdpodium vaak de enige spelende act is en de 2 andere podia meestal simultaan spelen. Dus bruce ga je niet missen.Willy the Kid schreef:
Ben laatst wel een beetje fan geworden van Mumford & Sons. Ben bij ze terecht gekomen, omdat ze ook op pinkpop komen (waar ik dit jaar voor het eerst bij ga zijn drie dagen lang) en van het één kwam het ander. Nu wil ik kostte wat het kost bij hun optreden zijn op Pinkpop, als moet ik Bruce Springsteen laten gaan (wat niet zo zal zijn, want ze spelen op hetzelfde podium).
Mumford & sons is zeker leuk
-
WTULTC
- Elfenkoning
Mumford & Sons zijn zeker leuk live. Ik heb ze 2 jaar geleden live op Lowlands gezien en dat was erg gaaf. Mooi feestje destijds. Dit jaar gaat het voor mij de 9e Lowlands worden op een rij. Daarnaast heb ik ook een kaartje voor mijn favoband Radiohead kunnen bemachtigen. Elbow was vorig jaar op zowel Lowlands als Pinkpop erg goed (beide optredens stond ik vooraan). Met name het nummer The Birds vind ik geweldig. Duurt 8 minuten, maar het is zo mooi opgebouwd.
-
Flash
- Wu Feng
In het kader van muziek en spelletjes. Hier Freddie Mercury als Angry Bird!
-
RebelMage
- Regenmaker
Ik ben al jaren een groot fan van Anneke van Gierbergen (Voorheen The Gathering)
Gaaf om te horen dat ze ook heel mooi een klassieke aria kan zingen.
Verder ben ik sinds een tijd fan van een Iron Maiden cover band genaamd Maiden United:
Edit: Eindelijk heb ik door hoe die youtube code werkt.
Gaaf om te horen dat ze ook heel mooi een klassieke aria kan zingen.
Verder ben ik sinds een tijd fan van een Iron Maiden cover band genaamd Maiden United:
Edit: Eindelijk heb ik door hoe die youtube code werkt.
How much experience do i get for the bard?
-
ravinck
- Party Animal
Ik heb zojuist een dubbel cd 'The Best of Montserrat Cabballé' besteld. Ik hoop deze morgen te ontvangen.

-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dit vind ik momenteel zeer aangenaam:
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
WTULTC
- Elfenkoning
Komende zondag ga ik eindelijk weer eens Radiohead live zien. Nog steeds mijn favoriete band. Live erg sterk. Ik ben benieuwd hoe het klinkt in de nieuwe Ziggodome.
-
Flash
- Wu Feng
Mijn ervaringen met de Ziggodome zijn in elk geval positief. Vond het geluid erg goed (ben vlak na de opening van de Ziggodome naar Sting geweest).WTULTC schreef:Ik ben benieuwd hoe het klinkt in de nieuwe Ziggodome.
-
rober
- Standaard moderator
Na meerdere mislukte pogingen, een paar weken terug eindelijk eens kaarten weten te bemachtigen voor een concert van Sigur Rós. Wel nog even wachten nu tot 21 feb 2013.
All is fair in love, war and Carcassonne