Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Grappig om het zo te zien, maar die andere versie (uit de eerste post) is toch handiger.
Ik heb hem uitgeprint (twee pagina's), heb alle spellen op mijn interesselijstje er omheen geschreven en lijntjes gezet van spel naar stand.
Nu nog een paar markeerstiften erbij pakken en kleurcodes verzinnen voor "heel interessant" en "beetje interessant", en dan niet vergeten mee te nemen naar Essen natuurlijk! (Dat laatste is een paar jaar terug al eens gebeurd )
Mac-S schreef:Grappig om het zo te zien, maar die andere versie (uit de eerste post) is toch handiger.
Ik heb hem uitgeprint (twee pagina's), heb alle spellen op mijn interesselijstje er omheen geschreven en lijntjes gezet van spel naar stand.
Nu nog een paar markeerstiften erbij pakken en kleurcodes verzinnen voor "heel interessant" en "beetje interessant", en dan niet vergeten mee te nemen naar Essen natuurlijk! (Dat laatste is een paar jaar terug al eens gebeurd )