cab schreef:Whow geciteerd door Erwin en nog wel zonder mijn toestemming, nou vooruit dan maar
Ik citeer je omdat ik jouw aanpak interessant vind. Je stuurt met enige regelmaat mailtjes naar de organisator, waarvan de antwoorden hier en elders als nieuwtjes worden geplaatst. Tussen de bedrijven door plaats (en verspreid) je minder positieve berichten over de beurs. Dit vind ik een boeiende mengelmoes. Ik heb nog niet helemaal helder wat jou doet tikken.
Als ik de organisator was, zou ik geen behoefte meer hebben om jou te informeren.
cab schreef:
Ben benieuwd of er iemand antwoord heeft, schijnt trouwens al wel reclame te zijn op Jetix maar daar kijk ik eigenlijk nooit naar en op le legobeurs zijn kortingsbonnen uitgedeeld heb ik begrepen.
Je kijkt niet naar Jetix, je komt niet op een Legobeurs, je leest bepaalde kranten niet..... dan kun je inderdaad de via deze routes gevoerde mediacampagne missen. (geldt overigens ook voor mij)
cab schreef:
Maar voornamenlijk ben ik benieuwd naar de standhouders, hier heb ik niet heel veel vertrouwen meer in. Maar we zullen zien misschien valt het allemaal wel mee.
Wat is jouw actuele zorg inzake de standhouders?
Het was mij en vele anderen voor de zomer al duidelijk dat de verhuur van winkelstands een uitdaging zou opleveren. Die winkels zitten dan in de Sinterklaaspiek, waardoor zo'n beurs niet echt interessant voor ze is.
Je had verder toch niet het idee dat bijv. Schellens met een grote stand naar Zwolle zou komen? Deze beurs in Zwolle is namelijk niet zo boeiend voor een winkel uit de regio Eindhoven.
Het zal de organisator ongetwijfeld toch lukken om een paar verkoopstands te verhuren (desnoods voor een prikkie aan een paar Duitsers, die zijn niet zo van Sint en Piet).
Het zal mij eerlijk gezegd worst zijn hoeveel winkels er staan. Als er voldoende uitgevers en demostands zijn, is één verkoopstand met redelijke prijzen in theorie al voldoende (al zou een beetje diversiteit en concurrentie natuurlijk geen kwaad kunnen).