Tour de France 2012
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
Re: Tour de France 2012
Opnieuw Sagan, toch knap hoor! Mollema doet ook weer goed mee met een 9e plaats.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Idem. Pft. Wij krijgen bonuspunten, vind ik!usurper schreef:Ik heb de eerste uitvaller alweer te pakken. Jose Joaquin Rojas.
Krijg je toevallig ook punten als je in je selectie de eerste uitvaller hebt.
TDF2012

-
Dierik
- Erelid
Ik kreeg net het volgende mailtje binnen:Aras schreef:Onder aan staat pagina 1 van 2BaSL schreef:...maar hoe kom je daar....?
Ik zie trouwens bovenaan de teampagina:
Subleague Bordspelmania (25 deelnemers)
Beste Dierik,
We hebben 2 deelnemers alsnog kunnen toevoegen aan de subleague bij de Tour pool. De 3e heeft zich niet ingeschreven of een ongeldige selectie samengesteld.
Met vriendelijke groeten,
Dennis Spenkelink
-
SKABRAM
- Veenboer
Hoppa, alweer minpunten voor m'n kluns. 61 minpunten nu al, vraag me af of ik dit ooit nog kan gaan rechttrekken... (wat als Cancellara op doping wordt gepakt? Is dat ook gekluns en verdwijnen de minpunten dan?)
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Oef, Rojas zat bij meer mensen in het team, zie ik nu!BaSL schreef:Idem. Pft. Wij krijgen bonuspunten, vind ik!usurper schreef:Ik heb de eerste uitvaller alweer te pakken. Jose Joaquin Rojas.
TDF2012

-
Robertopellizini
- Genius
Ik had hem ook.BaSL schreef:Oef, Rojas zat bij meer mensen in het team, zie ik nu!BaSL schreef:Idem. Pft. Wij krijgen bonuspunten, vind ik!usurper schreef:Ik heb de eerste uitvaller alweer te pakken. Jose Joaquin Rojas.
TDF2012
Ik was al blij met die paar puntjes tot nu toe.
Ik vroeg me ook al af waarom ik van plaats 5 naar 7 was gezakt, ondanks dat ik zowel Sagan als Boasson Hagen in m'n team heb. Dit verklaat veel.
Ai!
-
Dierik
- Erelid
Tjallingi ook eruit met een gebroken heup, daar heeft hij de laatste 60 km van de wedstrijd mee doorgefietst. 
-
Dierik
- Erelid
Komt ook omdat mijn zoon den123 op plaats 3 is binnengekomen in de lijst (hij was één van de twee die misten in de lijst).Robertopellizini schreef:Ik had hem ook.
Ik was al blij met die paar puntjes tot nu toe.
Ik vroeg me ook al af waarom ik van plaats 5 naar 7 was gezakt, ondanks dat ik zowel Sagan als Boasson Hagen in m'n team heb. Dit verklaat veel.
Ai!
-
Mac-S
- Genius
- Persoonlijke Ondertitel: Groninger Gamer
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Klassements-outsider Danielson heeft een fikse schouderblessure opgelopen en gaat misschien ook niet meer van start vandaag.
En die had ik dan weer in m'n team, en ik vermoed wel meer spelers (want een top-10 renner van vorig jaar voor 0 zwarte punten, die laat je toch niet lopen).
Dubbel balen voor mij, want nu is het helemaal zeker dat mijn kluns Hesjedal de kopman van die ploeg wordt.
En die had ik dan weer in m'n team, en ik vermoed wel meer spelers (want een top-10 renner van vorig jaar voor 0 zwarte punten, die laat je toch niet lopen).
Dubbel balen voor mij, want nu is het helemaal zeker dat mijn kluns Hesjedal de kopman van die ploeg wordt.
-
usurper
- Geheim Genootschap
Ik heb Danielson ook in de lijst.
Gelukkig kom ik nu wel voor in de puntenlijst van bsm.
Gelukkig kom ik nu wel voor in de puntenlijst van bsm.
We live to survive our paradoxes
-
Flash
- Wu Feng
Hier precies hetzelfde. Laten we hopen dat het allemaal meevalt, want als Kittel alsnog uitvalt en Danielson ook dan zou dat een flinke aderlating zijn.Mac-S schreef:Klassements-outsider Danielson heeft een fikse schouderblessure opgelopen en gaat misschien ook niet meer van start vandaag.
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
-
Robertopellizini
- Genius
Ai, dat zou al mijn 2e uitvaller zijnMac-S schreef:Klassements-outsider Danielson heeft een fikse schouderblessure opgelopen en gaat misschien ook niet meer van start vandaag.
-
Flash
- Wu Feng
Als ik het goed begrijp gaat Danielson vandaag gewoon van start en gaan ze kijken hoe zijn lichaam herstelt. Als het goed herstelt zal hij de tour voortzetten, maar dan met name om werk te doen voor Hesjedal en niet meer voor zijn eigen kansen.Flash schreef:Hier precies hetzelfde. Laten we hopen dat het allemaal meevalt, want als Kittel alsnog uitvalt en Danielson ook dan zou dat een flinke aderlating zijn.Mac-S schreef:Klassements-outsider Danielson heeft een fikse schouderblessure opgelopen en gaat misschien ook niet meer van start vandaag.
-
Davio
- Nederlands Kampioen Dominion 2012
Ik vind Mollema goed en alert rijden en Gesink rijdt ook beter dan vorig jaar.
Ik zeg ook altijd tegen mijn vrouwke dat het voor goede renners belangrijk is om voorin te rijden omdat de valpartijen dan achter je gebeuren en gister zag je eens te meer dat dat geen onzin is.
Je kan natuurlijk nooit afdwingen dat je nooit in een valpartij terecht komt, maar Armstrong was in zijn 7 jaar durende zegereeks nooit de klos. Pas tijdens zijn comeback toen hij al minder goed was, zat hij er af en toe bij of achter.
Ik vind het wel verwonderlijk dat ze zo op een kluitje kunnen fietsen, daar zou je toch stapelgek van worden. Maar ja, wel lekker warm.
Mijn vrouwke heeft wel medelijden met zo'n Chavanel die het net niet haalt. Ik probeer dan uit te leggen dat hij te vroeg gegaan is, maar toch vindt ze het dan onterecht.
Ik vind het jammer dat Rojas eruit is, ik stelde hem meestal in sprintetappes op, omdat hij zo'n beetje standaard 7e werd. Ook is het jammer dat Tjallingi eruit ligt, want zulke types kunnen heel fijn de kolen uit het vuur halen voor een kopman. Een goede knecht is goud waard.
Ik ben wel benieuwd wanneer het een beetje duidelijk wordt of de Rabo's voor Mollema of Gesink (of Kruiswijk) gaan en of ze die keuze überhaupt een keer maken en welke het dan wordt.
Ook Menchov lijkt nieuwe benen te hebben gevonden. Bij Rabo bracht hij in de tour nooit waar we op hoopten, naast een zeer fraaie 3e plek. Nu hij de Giro niet heeft gereden, lijkt hij een stuk frisser.
Ik zeg ook altijd tegen mijn vrouwke dat het voor goede renners belangrijk is om voorin te rijden omdat de valpartijen dan achter je gebeuren en gister zag je eens te meer dat dat geen onzin is.
Je kan natuurlijk nooit afdwingen dat je nooit in een valpartij terecht komt, maar Armstrong was in zijn 7 jaar durende zegereeks nooit de klos. Pas tijdens zijn comeback toen hij al minder goed was, zat hij er af en toe bij of achter.
Ik vind het wel verwonderlijk dat ze zo op een kluitje kunnen fietsen, daar zou je toch stapelgek van worden. Maar ja, wel lekker warm.
Mijn vrouwke heeft wel medelijden met zo'n Chavanel die het net niet haalt. Ik probeer dan uit te leggen dat hij te vroeg gegaan is, maar toch vindt ze het dan onterecht.
Ik vind het jammer dat Rojas eruit is, ik stelde hem meestal in sprintetappes op, omdat hij zo'n beetje standaard 7e werd. Ook is het jammer dat Tjallingi eruit ligt, want zulke types kunnen heel fijn de kolen uit het vuur halen voor een kopman. Een goede knecht is goud waard.
Ik ben wel benieuwd wanneer het een beetje duidelijk wordt of de Rabo's voor Mollema of Gesink (of Kruiswijk) gaan en of ze die keuze überhaupt een keer maken en welke het dan wordt.
Ook Menchov lijkt nieuwe benen te hebben gevonden. Bij Rabo bracht hij in de tour nooit waar we op hoopten, naast een zeer fraaie 3e plek. Nu hij de Giro niet heeft gereden, lijkt hij een stuk frisser.