Muziek!

Voor alle onderwerpen die niets met spellen te maken hebben

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

usurper
Geheim Genootschap

Re: Muziek!

Bericht door usurper »

Het is inderdaad jammer dat REM er mee stopt.
Ik heb ze gevolgd vanaf 1988 tot ca 2000. Daarna werd het wat minder naar mijn idee.
De cd green was voor mij de eerste stap van de metal naar de (toen nog) alternatieve gitaarbandjes.

Ze stonden op mijn lijstje van bands die ik ooit nog eens live wilde zien. Dat gaat niet meer lukken.
We live to survive our paradoxes
Gebruiker 3696

Bericht door Gebruiker 3696 »

usurper schreef:Het is inderdaad jammer dat REM er mee stopt.
Dat REM stopt vind ik persoonlijk niet zo jammer, ook al was ik fan tot pakweg New Adventures in Hifi (later was het in mijn ogen meer aangename achtergrondmuziek).

Dat de Heideroosjes echter aan hun laatste tournee beginnen vind ik dat wel erg. Ik mag me wel gelukkig prijzen dat ik weet dat het hun laatste album en laatste tournee zal zijn. Heb ik meteen een excuus om zoveel mogelijk van hun concerten mee te pikken.
Jorrit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Jorrit »

Filosoof schreef:Dat de Heideroosjes echter aan hun laatste tournee beginnen vind ik dat wel erg. Ik mag me wel gelukkig prijzen dat ik weet dat het hun laatste album en laatste tournee zal zijn. Heb ik meteen een excuus om zoveel mogelijk van hun concerten mee te pikken.

Dikke + 1, flink wat jeugdsentiment is dat zeg!
Afbeelding
usurper
Geheim Genootschap

Bericht door usurper »

Jorrit schreef:
Filosoof schreef:Dat de Heideroosjes echter aan hun laatste tournee beginnen vind ik dat wel erg. Ik mag me wel gelukkig prijzen dat ik weet dat het hun laatste album en laatste tournee zal zijn. Heb ik meteen een excuus om zoveel mogelijk van hun concerten mee te pikken.

Dikke + 1, flink wat jeugdsentiment is dat zeg!
Heb ook goede herinneringen aan hun concert bij ons in het dorp.
We live to survive our paradoxes
Willy the Kid
Burgemeester

Bericht door Willy the Kid »

Ben laatst wel een beetje fan geworden van Mumford & Sons. Ben bij ze terecht gekomen, omdat ze ook op pinkpop komen (waar ik dit jaar voor het eerst bij ga zijn drie dagen lang) en van het één kwam het ander. Nu wil ik kostte wat het kost bij hun optreden zijn op Pinkpop, als moet ik Bruce Springsteen laten gaan (wat niet zo zal zijn, want ze spelen op hetzelfde podium).
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

Willy the Kid schreef:

Ben laatst wel een beetje fan geworden van Mumford & Sons. Ben bij ze terecht gekomen, omdat ze ook op pinkpop komen (waar ik dit jaar voor het eerst bij ga zijn drie dagen lang) en van het één kwam het ander. Nu wil ik kostte wat het kost bij hun optreden zijn op Pinkpop, als moet ik Bruce Springsteen laten gaan (wat niet zo zal zijn, want ze spelen op hetzelfde podium).
Pinkpop is zo geprogrammeerd dat het hoofdpodium vaak de enige spelende act is en de 2 andere podia meestal simultaan spelen. Dus bruce ga je niet missen.

Mumford & sons is zeker leuk :D ken ze al een tijd. stonden ook op lowlands ik meen niet vorig jaar maar het jaar daarvoor... gezellig veel plezier op Pinkpoep ;) hahaha, doe je jan de groeten?
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Mumford & Sons zijn zeker leuk live. Ik heb ze 2 jaar geleden live op Lowlands gezien en dat was erg gaaf. Mooi feestje destijds. Dit jaar gaat het voor mij de 9e Lowlands worden op een rij. Daarnaast heb ik ook een kaartje voor mijn favoband Radiohead kunnen bemachtigen. Elbow was vorig jaar op zowel Lowlands als Pinkpop erg goed (beide optredens stond ik vooraan). Met name het nummer The Birds vind ik geweldig. Duurt 8 minuten, maar het is zo mooi opgebouwd.
Afbeelding
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

In het kader van muziek en spelletjes. Hier Freddie Mercury als Angry Bird!
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

Ik ben al jaren een groot fan van Anneke van Gierbergen (Voorheen The Gathering)
Gaaf om te horen dat ze ook heel mooi een klassieke aria kan zingen.

Verder ben ik sinds een tijd fan van een Iron Maiden cover band genaamd Maiden United:

Edit: Eindelijk heb ik door hoe die youtube code werkt. :P
How much experience do i get for the bard?
ravinck
Party Animal

Bericht door ravinck »

Ik heb zojuist een dubbel cd 'The Best of Montserrat Cabballé' besteld. Ik hoop deze morgen te ontvangen.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Dit vind ik momenteel zeer aangenaam:

Jorrit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: semiprof

Bericht door Jorrit »

Ik heb vandaag Gaslight Anthem (her)ontdekt. Beetje moderne Bruce Springsteen.
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Komende zondag ga ik eindelijk weer eens Radiohead live zien. Nog steeds mijn favoriete band. Live erg sterk. Ik ben benieuwd hoe het klinkt in de nieuwe Ziggodome.
Afbeelding
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

WTULTC schreef:Ik ben benieuwd hoe het klinkt in de nieuwe Ziggodome.
Mijn ervaringen met de Ziggodome zijn in elk geval positief. Vond het geluid erg goed (ben vlak na de opening van de Ziggodome naar Sting geweest).
rober
Standaard moderator

Bericht door rober »

Na meerdere mislukte pogingen, een paar weken terug eindelijk eens kaarten weten te bemachtigen voor een concert van Sigur Rós. Wel nog even wachten nu tot 21 feb 2013.
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding