Klopt, dat las ik toevallig gisteren. Als ik deze uitbreiding nog een keer voor niet al te duur tegenkom in het Engels, kan ik mijn Nederlandse bordjes weer weggooien, haha.Hijacker schreef:de engelse uitbreiding erna kopen is ook een oplossing, deze vervangt de duitse borden.
Amazon .nl/.de/.com
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Amazon.de
-
Dierik
- Erelid
Voor de liefhebber:
Chicago Express nu EUR 20,66
Cairo nu EUR 22,89
Maharani nu EUR 16,02
Chicago Express nu EUR 20,66
Cairo nu EUR 22,89
Maharani nu EUR 16,02
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
-
phon
- Matroos
Cosmic Encounter €38 (ipv €60), verzonden door Amazon zelf.
Is dit eigenlijk een aanrader? Ik weet dat het hier en daar wel hoog op lijstjes komt (bv. bij Tom Vasel), maar zelf nog nooit gespeeld of gezien. Misschien is het iets typisch Amerikaans ?
Is dit eigenlijk een aanrader? Ik weet dat het hier en daar wel hoog op lijstjes komt (bv. bij Tom Vasel), maar zelf nog nooit gespeeld of gezien. Misschien is het iets typisch Amerikaans ?
-
arne
- Burgemeester
Ik ben helemaal geen Ameritrasher, maar dit spel vind ik persoonlijk wel leuk om te spelen.phon schreef:Cosmic Encounter €38 (ipv €60), verzonden door Amazon zelf.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Vind het ook niet echt een typisch ameritrash spel... Wat belangrijk is om in je achterhoofd te houden tijdens het spelen is om vooral veel te trashtalken aan tafelarne schreef:Ik ben helemaal geen Ameritrasher, maar dit spel vind ik persoonlijk wel leuk om te spelen.phon schreef:Cosmic Encounter €38 (ipv €60), verzonden door Amazon zelf.
HEERLIJK als je dus van dit soort chaos houdt, sommige mensen die ik ken bestempelen het als een advanced party spel
-
phon
- Matroos
Hier ben ik wel wat mee ja 
Maar blijkbaar is het dus toch niet zo'n supergoeie deal, al is het wel mooi meegenomen dat er geen verzendingskosten zijn (ik ben CE enkel al tegengekomen op Amerikaanse sites met hoge verzendingskosten).
Maar blijkbaar is het dus toch niet zo'n supergoeie deal, al is het wel mooi meegenomen dat er geen verzendingskosten zijn (ik ben CE enkel al tegengekomen op Amerikaanse sites met hoge verzendingskosten).
-
deev
- Grote Dienaar
tis wat stilgevallen met de amazon.de deals?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ja zie nu even weinig voorbij komen. Alleen Kingdom Builder is blijvend afgeprijsd als je uitbreidingen neemt enzo.
-
deev
- Grote Dienaar
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Ik zag het ook ja! Heb het spel ooit nog tweedehands via Marktplaats gekocht, terwijl het nu over Amazon gaat voor amper een tientje.
-
Gregg
- Garnaal
Is echt wel een koopje! Ziet er mij toch een leuk spel uit en dat zeggen heel wat beoordelingen toch ook ... ??? Is dit spel taalafhankelijk?
-
Hijacker
- Genius
Alleen de opdracht kaarten zit tekst in, maar dat kan je dus zo opzoeken in de ENG/NED regels.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
Klopt maar bij mijn versie zaten zelfs ook de NL-kaarten terwijl het niet de multilangual edition betrof.Hijacker schreef:Alleen de opdracht kaarten zit tekst in, maar dat kan je dus zo opzoeken in de ENG/NED regels.
-
Waut
- Regenmaker
Kingdom Builder momenteel voor een luttele 13€