Amazon .nl/.de/.com

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Amazon.de

Bericht door maxitaxi777 »

Hijacker schreef:de engelse uitbreiding erna kopen is ook een oplossing, deze vervangt de duitse borden.
Klopt, dat las ik toevallig gisteren. Als ik deze uitbreiding nog een keer voor niet al te duur tegenkom in het Engels, kan ik mijn Nederlandse bordjes weer weggooien, haha.
Dierik
Erelid

Bericht door Dierik »

Voor de liefhebber:

Chicago Express nu EUR 20,66
Cairo nu EUR 22,89
Maharani nu EUR 16,02
vdbmalmsteen
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!

Bericht door vdbmalmsteen »

Alhambra family box 17,85€
Afbeelding
phon
Matroos

Bericht door phon »

Cosmic Encounter €38 (ipv €60), verzonden door Amazon zelf.

Is dit eigenlijk een aanrader? Ik weet dat het hier en daar wel hoog op lijstjes komt (bv. bij Tom Vasel), maar zelf nog nooit gespeeld of gezien. Misschien is het iets typisch Amerikaans ?
arne
Burgemeester

Bericht door arne »

phon schreef:Cosmic Encounter €38 (ipv €60), verzonden door Amazon zelf.

Is dit eigenlijk een aanrader? Ik weet dat het hier en daar wel hoog op lijstjes komt (bv. bij Tom Vasel), maar zelf nog nooit gespeeld of gezien. Misschien is het iets typisch Amerikaans ?
Ik ben helemaal geen Ameritrasher, maar dit spel vind ik persoonlijk wel leuk om te spelen.
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!

Bericht door 16 Feet Pauly »

arne schreef:
phon schreef:Cosmic Encounter €38 (ipv €60), verzonden door Amazon zelf.

Ik ben helemaal geen Ameritrasher, maar dit spel vind ik persoonlijk wel leuk om te spelen.
Vind het ook niet echt een typisch ameritrash spel... Wat belangrijk is om in je achterhoofd te houden tijdens het spelen is om vooral veel te trashtalken aan tafel :D, elkaar een beetje uitlokken en andere spelers tegen elkaar uitspelen is 50% van het spel. Als je bij dit spel alleen maar op je kaartjes gaat zitten turen en een strategie probeert te ontwikkelen zul je het een tegenvaller vinden. Ik ben helemaal verknocht aan dit spel alhoewel ik het te weinig speel... A.S. dinsdag staat ie weer op t program ;). Sommige kaarten (die niet altijd in het spel zitten (Flares genaamd)) kunnen het spel binnen een paar seconden helemaal veranderen, ook daar moet je tegen kunnen ;) hahaha. Maar het geeft zulke mooie momenten! Ik heb bijvoorbeeld een keer de winnende slag gemaakt, waarop mijn tegenstander met mij van kleur veranderde, toen ging er een bom af en was het toch niet mijn winnende slag. gelukkig maar want anders had de andere speler gewonnen ;) hahaha. wat een bizar spel!!

HEERLIJK als je dus van dit soort chaos houdt, sommige mensen die ik ken bestempelen het als een advanced party spel ;). Ik hoop dat je hier een beetje aan hebt. Maar 38 euro is volgens mij niet te duur. 60 is vet te duur!! standaard kost ie meen ik 45 ofzo? tis toch ffg dus die zijn vaak wat lastiger te krijgen / duurder.
phon
Matroos

Bericht door phon »

Hier ben ik wel wat mee ja :)

Maar blijkbaar is het dus toch niet zo'n supergoeie deal, al is het wel mooi meegenomen dat er geen verzendingskosten zijn (ik ben CE enkel al tegengekomen op Amerikaanse sites met hoge verzendingskosten).
deev
Grote Dienaar

Bericht door deev »

tis wat stilgevallen met de amazon.de deals?
maxitaxi777
Maarschalk

Ja zie nu even weinig voorbij komen. Alleen Kingdom Builder is blijvend afgeprijsd als je uitbreidingen neemt enzo.
deev
Grote Dienaar

Bericht door deev »

Kingdom Builder aan 10 euro

ze krijgen dat spel echt wel niet verkocht?
maxitaxi777
Maarschalk

Ik zag het ook ja! Heb het spel ooit nog tweedehands via Marktplaats gekocht, terwijl het nu over Amazon gaat voor amper een tientje.
Gregg
Garnaal

Bericht door Gregg »

deev schreef:Kingdom Builder aan 10 euro

ze krijgen dat spel echt wel niet verkocht?
Is echt wel een koopje! Ziet er mij toch een leuk spel uit en dat zeggen heel wat beoordelingen toch ook ... ??? Is dit spel taalafhankelijk?
Afbeelding
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

Alleen de opdracht kaarten zit tekst in, maar dat kan je dus zo opzoeken in de ENG/NED regels.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk

Hijacker schreef:Alleen de opdracht kaarten zit tekst in, maar dat kan je dus zo opzoeken in de ENG/NED regels.
Klopt maar bij mijn versie zaten zelfs ook de NL-kaarten terwijl het niet de multilangual edition betrof.
Waut
Regenmaker

Bericht door Waut »

Kingdom Builder momenteel voor een luttele 13€