Amazon .nl/.de/.com
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Fonkie
- Sojaboon
Amazon .nl/.de/.com
Ik kwam er zojuist achter dat Amazon.de bestellingen boven de 20 euro ook gratis naar Nederland verstuurt (mits de artikelen ervoor in aanmerking komen). Aangezien spellen er ook nog eens een stuk goedkoper zijn vond ik dit een goede tip voor de winkelstraat. De spellen zijn uiteraard wel in het Duits..
~Life should be about fun and games~
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Re: Amazon.de
Nog een paar maandjes wachten, dan is amazon.nl actief. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse webwinkellandschap.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
-
meijerc
- Burgemeester
Amazon.de
Ondanks dat ik het heel erg hoop ben ik toch bang dat Amazon.nl niet de prijzen van Amazon.de zal hanteren maar meer in de richting zal gaan van bol.com.
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
spellenclubapeldoorn
- Phoenix
TOP kan niet wachten!!!Erwin schreef:Nog een paar maandjes wachten, dan is amazon.nl actief. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse webwinkellandschap.
-
meijerc
- Burgemeester
Amazon.de
Amazon.co.uk is gratis verzonden vanaf 25 pond.
Bookdepository.co.uk/.com is alles gratis verzonden.
Bookdepository.co.uk/.com is alles gratis verzonden.
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Is er hier al nieuws over?Erwin schreef:Nog een paar maandjes wachten, dan is amazon.nl actief. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse webwinkellandschap.
Wat zijn jullie ervaringen met Amazon.de?
-
Hijacker
- Genius
Amazon.de alleen maar positieve ervaringen mee. "nadeel" kan zijn dat je moet betalen met een creditcard. Maar verzenden gaat snel, alles goed ingepakt. Ze hebben een magazijn staan in NL en vanuit daar worden de pakketten met TNT bezorgt.
-
woozle
- Stamhoofd
Ik heb een paar weken geleden een bestelling gedaan bij Amazon.de en dat is heel vlot verlopen. Het pakketje was op een paar dagen bij mij thuis en gratis verzonden. Dus voor spellen met niet te veel tekst check ik nu ook amazonditterio schreef:Is er hier al nieuws over?Erwin schreef:Nog een paar maandjes wachten, dan is amazon.nl actief. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse webwinkellandschap.

-
MattiasD
- Grote Dienaar
+1woozle schreef:Ik heb een paar weken geleden een bestelling gedaan bij Amazon.de en dat is heel vlot verlopen. Het pakketje was op een paar dagen bij mij thuis en gratis verzonden. Dus voor spellen met niet te veel tekst check ik nu ook amazonditterio schreef:Is er hier al nieuws over?Erwin schreef:Nog een paar maandjes wachten, dan is amazon.nl actief. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse webwinkellandschap.
Vorige woensdag 'Village' besteld en dat werd gisteren mooi geleverd
-
cab
- Burgemeester
Niks meer gehoord van amazon.nl overigens. Maakt niet zo uit, maak zelf wel eens gebruik van de japans amazon, werkt altijd prima!
-
elmaestro
- Party Animal
Ik kan dit alleen maar beamen:MattiasD schreef:+1woozle schreef:Ik heb een paar weken geleden een bestelling gedaan bij Amazon.de en dat is heel vlot verlopen. Het pakketje was op een paar dagen bij mij thuis en gratis verzonden. Dus voor spellen met niet te veel tekst check ik nu ook amazonditterio schreef:Is er hier al nieuws over?Erwin schreef:Nog een paar maandjes wachten, dan is amazon.nl actief. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen voor het Nederlandse webwinkellandschap.
Vorige woensdag 'Village' besteld en dat werd gisteren mooi geleverd
Dorp, Stenen Tijdperk en Tobago waren echte koopjes!
-
Waut
- Regenmaker
Lancaster staat momenteel voor +- 25€ te koop
-
phon
- Matroos
Kingdom Builder aan 18€ ?
http://www.amazon.de/Queen-Games-6083-K ... ds=village
Ik heb die helaas paar maanden geleden al gekocht aan +40€