spellenclub gouda
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
kaleboer
- Jakkiebak!
spellenclub gouda
ook ik zoek mensen of een bestaande vereniging in de omgeving van gouda wie weet wat ?
potverdikkie wil er dan echt niemand ruilen ??
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Deze groep staat uitgebreid vermeld in het RPG gedeelte, maar hebben ook ruimte voor gewone spellen.
www.thewanderersoflight.nl
www.thewanderersoflight.nl
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
kaleboer
- Jakkiebak!
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Wat versta je onder het begrip "omgeving"? Leiden is niet zo heel erg ver van Gouda vandaan en bij Spelgroep Phoenix (www.spelgroepphoenix.nl) kun je elke woensdagavond terecht in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 4 te Leiden.
Op zondag 25 september hebben we een speciale activiteit: we spelen dan de hele dag, van 12.00 tot 24.00. Er is tevens een spellenveiling die dag. Zie voor de kavellijst mijn bericht onder het kopje "evenementen" van dit forum. Als klap op de vuurpijl komt Kris Burm, de auteur van de spellen uit de Gipf-reeks, het zesde spel ui die reeks demonsteren.
Kom gerust een keer langs. Entree is 1,50 euro per persoon. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree.
Op zondag 25 september hebben we een speciale activiteit: we spelen dan de hele dag, van 12.00 tot 24.00. Er is tevens een spellenveiling die dag. Zie voor de kavellijst mijn bericht onder het kopje "evenementen" van dit forum. Als klap op de vuurpijl komt Kris Burm, de auteur van de spellen uit de Gipf-reeks, het zesde spel ui die reeks demonsteren.
Kom gerust een keer langs. Entree is 1,50 euro per persoon. Donateurs van Phoenix hebben gratis entree.
Laatst gewijzigd door Tamara_Bakker op vr 16 sep 2005, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
kaleboer
- Jakkiebak!
inderdaad dat is omgeving gouda leiden is heel goed aan te rijden waren het niet
dat we een gezellige kinder verjaardag op die zondag hebben joepie de poepie maar voor andere weekend evenementen hou ik me aanbevolen zijn er al meer datums in het verschiet ?
potverdikkie wil er dan echt niemand ruilen ??
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Er is, naast de reguliere woensdagavonden, nog een speldag gepland in december. Uit mijn hoofd gezegd is het de woensdag tussen kerst en oud en nieuw. Kun je de spellen die je met kerst en sinterklaas cadeau hebt gekregen, uitproberen.
Overigens zijn kinderen bij Phoenix meer dan welkom. Als ze maar van spellen houden, natuurlijk.
Overigens zijn kinderen bij Phoenix meer dan welkom. Als ze maar van spellen houden, natuurlijk.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
De Struikrover
- Hazelnoot Ridder
Gewoon een spel als cadeau kopen dat je zelf leuk vindt en spelen maar. Dan heb je de hele zondag de tijd om te spelen!kaleboer schreef:inderdaad dat is omgeving gouda leiden is heel goed aan te rijden waren het niet![]()
![]()
![]()
dat we een gezellige kinder verjaardag op die zondag hebben joepie de poepie maar voor andere weekend evenementen hou ik me aanbevolen zijn er al meer datums in het verschiet ?
@ Tamara: ga zo door. Je krijgt langzamerhand heel veel nieuwe leden. Zou dat komen omdat ik heb toegezegd dat ik wel een keer langs zou komen?!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
-
plasmabol
- Sojaboon
Re:
Hoi,kaleboer schreef:alleen denk ik dat rpg niks voor mij is
ik woon zelf ook in Gouda en ben lid van deze rollenspelvereniging. Als je wil kan ik wel wat uitleggen over hoe een dergelijk spel gespeeld wordt. Misschien wordt het dan toch interessant voor je.
Het klopt in elk geval wel dat wij voornamelijk rollenspelvereniging zijn. Voor bordspellen kun je trouwens ook terecht in Capelle aan den IJssel. Daar zit een subgroep van Phoenix genaamd Phoenix 010. Is dichterbij dan leiden, en vlakbij station Schollevaar.
Everybody panic!!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: spellenclub gouda
Bij de Wanderers lopen ook mensen rond waarmee je prima een bordspel kunt spelen. Bijvoorbeeld Martin Ehlert, die al jaren de bordspellendemo´s van PS Games op beurzen organiseert. Sympathieke vent, fijne medespeler.
-
plasmabol
- Sojaboon
Klopt zo ken ik Martin ook, en zo zijn er meer in onze vereniging (ikzelf hou eigenlijk ook van alle spellen, board, rpg, online, offline, klassiek, modern etc). Maar in clubverband wordt het in principe niet gedaan door ons. In Gouda heb je wel De Gonz, een wat meer op jongeren gerichte societeit, die elke zondag een spelletjesmiddag/avond heeft. Zie www.degonz.nlErwin schreef:Bij de Wanderers lopen ook mensen rond waarmee je prima een bordspel kunt spelen. Bijvoorbeeld Martin Ehlert, die al jaren de bordspellendemo´s van PS Games op beurzen organiseert. Sympathieke vent, fijne medespeler.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee.
Everybody panic!!
-
aicirtap
- Critico
En in Woerden heb je de spelkring die spelen 1 keer per maand op donderdag.
Zie voor informatie: http://spelkringwoerden.webklik.nl/page/start
Zie voor informatie: http://spelkringwoerden.webklik.nl/page/start
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Robert van Dalen
- Jakkiebak!
Re: Re:
Bedankt voor de plugplasmabol schreef:Hoi,kaleboer schreef:alleen denk ik dat rpg niks voor mij is
ik woon zelf ook in Gouda en ben lid van deze rollenspelvereniging. Als je wil kan ik wel wat uitleggen over hoe een dergelijk spel gespeeld wordt. Misschien wordt het dan toch interessant voor je.
Het klopt in elk geval wel dat wij voornamelijk rollenspelvereniging zijn. Voor bordspellen kun je trouwens ook terecht in Capelle aan den IJssel. Daar zit een subgroep van Phoenix genaamd Phoenix 010. Is dichterbij dan leiden, en vlakbij station Schollevaar.
Mitmachen und dabei sein
-
Aenea
- Jakkiebak!
Ook ik zoek meer mensen om spellen mee te spelen, ik woon in Benthuizen...
En ja, ik ken de 3 hierboven genoemde spelgroepen maar die zijn alle 3 niet bepaald snel en simpel te bereiken met het OV vanuit Benthuizen, als ik een auto had was er geen probleem...
En ja, ik ken de 3 hierboven genoemde spelgroepen maar die zijn alle 3 niet bepaald snel en simpel te bereiken met het OV vanuit Benthuizen, als ik een auto had was er geen probleem...
-
plasmabol
- Sojaboon
Hoi, je kunt denk ik beter een nieuwe topic aanmaken als je echt mensen zoekt, omdat de kop van deze topic over gouda gaat. Kijk maar evenAenea schreef:Ook ik zoek meer mensen om spellen mee te spelen, ik woon in Benthuizen...
Everybody panic!!
-
Aenea
- Jakkiebak!
Gouda is eigenlijk best nog wel te doen, ik had het meer over Leiden, Capelle en Woerden! Voor die 3 ben ik uren onderweg en moet ik meerdere keren overstappen!plasmabol schreef:Hoi, je kunt denk ik beter een nieuwe topic aanmaken als je echt mensen zoekt, omdat de kop van deze topic over gouda gaat. Kijk maar evenAenea schreef:Ook ik zoek meer mensen om spellen mee te spelen, ik woon in Benthuizen...