Spelen zondag 3 augustus in (omgeving) Amsterdam

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Stoopie
Professor Pimpel

Spelen zondag 3 augustus in (omgeving) Amsterdam

Bericht door Stoopie »

Hallo,
Worden er morgen in Amsterdam of omgeving nog ergens spellen gespeeld? Ik wil eventueel ook wel mijn huis beschikbaar stellen voor een klein groepje.
Spellen die ik in mijn bezit heb en dan ook het liefst speel zijn onder andere:
Agricola, Het dorp (evt met uitbreiding), Puerto Rico, Tzolkin (evt met uitbreiding), Stenen tijdperk en Hoogspanning. Ik heb ook nog enkele spellen ongespeeld in de kast.
Uiteraard bezit ik meer spellen, maar zo hebben jullie een beeld welke spellen ik morgen zou willen spelen. Al sta ik ook open voor, voor mij, nieuwe spellen die in dezelfde soort categorie vallen.

Ik hoop van jullie te horen.
Cieron
Sojaboon

Re: Spelen zondag 3 augustus in (omgeving) Amsterdam

Bericht door Cieron »

Morgen is er in hilversum bordspelzondag bij de Hilversumse Bordspelgroep. Voor meer informatie en de locatie kan je kijken op www.bordspelgroep.nl gemiddeld zijn er op de zondagen zo'n 25-30 mensen aanwezig en iedereen neemt spellen mee.
Stoopie
Professor Pimpel

Bericht door Stoopie »

Ik had het al gehoord inderdaad, maar toch bedankt voor je reactie.
Ik denk dat ik morgen wel een kijkje kom nemen en een spelletje meespelen.
lies
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: Amsterdice
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door lies »

Hoi Stoopie,

Hoop dat je gisteren leuk hebt kunnen spelen in Hilversum.
Je bent in de toekomst ook van harte welkom bij Amsterdice in Amsterdam als je je spelersgroep wilt vergroten.

Amsterdice speelt elke laatste zondag van de maand in een buurtcentrum in Amsterdam (gemiddelde opkomst 50-70) Van jong naar oud, van veelspeler tot gelegenheidsspeler.
Ook spelen we elke 2e vrijdagavond van de maand(gemiddelde opkomst 20-30) (zie kalender hierboven/ of onze Facebookpagina).
Voor mensen die ons bezoeken geven we ook korting op spellenaankopen.

Onze eerste data zijn:
Vrijdag 15 augustus 20.00- 00.00
Zondag 31 augustus vanaf 13.00 tot 22.00

Je bent van harte welkom :-)

Groet,
Lies

https://www.facebook.com/groups/160265370791111/