Spelers gezocht omgeving Kortrijk

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
vincelicious
Meeple

Spelers gezocht omgeving Kortrijk

Bericht door vincelicious »

Gegroet!

Ik en mijn vriendin zijn beide grote bordspel liefhebbers.
We zijn een 4 maand geleden begonnen, maar we hebben moeite om een echt goede speelgroep te vinden.
Onze vrienden spelen graag een potje King of Tokyo of Zombicide, maar veel moeilijker dan dit kunnen we jammer genoeg niet gaan.
Met twee spelen is altijd dolle pret, maar we zijn toch ook op zoek naar een goede speelgroep voor de iets moeilijkere spellen.
We hebben al een mooie collectie bordspellen aangekocht. Kijk zeker eens op onze bbg pagina.
http://www.boardgamegeek.com/collection ... ncelicious

Als er iemand zin geeft om een bordspel te komen spelen zijn jullie altijd welkom!
Zowel alleen of met een groep.

Mvg

Vince Omey
dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spelers gezocht omgeving Kortrijk

Bericht door dirk »

vincelicious schreef:Gegroet!

Ik en mijn vriendin zijn beide grote bordspel liefhebbers.
We zijn een 4 maand geleden begonnen, maar we hebben moeite om een echt goede speelgroep te vinden.
Onze vrienden spelen graag een potje King of Tokyo of Zombicide, maar veel moeilijker dan dit kunnen we jammer genoeg niet gaan.
Met twee spelen is altijd dolle pret, maar we zijn toch ook op zoek naar een goede speelgroep voor de iets moeilijkere spellen.
We hebben al een mooie collectie bordspellen aangekocht. Kijk zeker eens op onze bbg pagina.
http://www.boardgamegeek.com/collection ... ncelicious

Als er iemand zin geeft om een bordspel te komen spelen zijn jullie altijd welkom!
Zowel alleen of met een groep.

Mvg

Vince Omey
Inderdaad al een mooie collectie op slechts 4 maanden !!! :thumbup:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
deev
Grote Dienaar

Bericht door deev »

jammer genoeg te ver van Leuven, mooie collectie al inderdaad!
vincelicious
Meeple

deev schreef:jammer genoeg te ver van Leuven, mooie collectie al inderdaad!
Leuven is inderdaat een eindje jammer genoeg XD
aszimutt
Sojaboon

Bericht door aszimutt »

Hoi, mooie collectie! Je hebt al een aantal spellen die op mijn most wanted lijst staan :-)

Ik woon in Ingooigem, dus dichtbij Kortrijk en ben zoals jullie een echte gamer. Ik speel ook veel samen met mijn echtgenote, maar zij is niet zo'n grote liefhebber van de meer tactische en gewichtige spellen... Maar ik des te meer :-)
Ik wil gerust wel eens komen kennis maken en eens een spelletje spelen...

Wij inviteren op regelmatige basis vrienden uit voor spelletjes avonden. Wie weet kunnen jullie zich ook toevoegen aan het clubje in de nabije toekomst.

Johan
Eldrion
Grote Dienaar

Bericht door Eldrion »

Hey,

zoals jullie durven wij regelmatig een bordspel (gaande van Can't Stop tot Poorten van Loyang :D ) boven halen en dat te Wervik. Dus zeker niet zo ver van Kortrijk.
Wij spelen iedere woensdagavond bij mij thuis, meestal met 3 of 2 en uitzonderlijk eens met 4.
Ik ben zeker geïnteresseerd om eens af te spreken, hoe meer zielen, hoe meer vreugd :)
RietL
Uno

Bericht door RietL »

Hey,

Ook ik ben geïnteresseerd om eens af te spreken. Ik ben van Zwevegem en mijn vrienden passen ook meestal voor het moeilijkere spel.
roubosga
El Capitan

Bericht door roubosga »

Zo dat zijn heel wat spellen, en dat binnen 4 maanden?
Houd je nog wel genoeg geld over om van te leven? :lol:
Helaas, Kortrijk ligt wat ver van mijn woonplaats, maar in België barst het van de spelers, dus dat zal best wel lukken.
Afbeelding
vincelicious
Meeple

Haha inderdaad. Ik zit al twee maanden volboekt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jackarix
Meeple

Bericht door Jackarix »

Hallo Johan,

Ingooigem, hé? Da's nog niet zo ver van Oudenaarde... :think: Ik speel een beetje van alle genres maar ik vind niet makkelijk spelers in mijn directe omgeving. Daarom heb ik onlangs, samen met kennissen uit het Gentse, een spellenclub opgestart in Gent. Daarmee krijg ik al een deel van mijn maandelijkse dosis spellen binnen maar toch blijf ik hier in Oudenaarde actief zoeken naar medespelers. Wat zijn voor jou dan de meer tactische en gewichtige spellen? Je kan mijn collectie spellen alvast zien op BGG onder de naam "Jackarix". Het is (voorlopig) een vrij toegankelijke lijst spellen maar ik waag mijn hand graag ook eens aan de specialere "thematische" spellen.
aszimutt schreef: Ik woon in Ingooigem, dus dichtbij Kortrijk en ben zoals jullie een echte gamer. Ik speel ook veel samen met mijn echtgenote, maar zij is niet zo'n grote liefhebber van de meer tactische en gewichtige spellen... Maar ik des te meer :-)
Ik wil gerust wel eens komen kennis maken en eens een spelletje spelen...
Jackarix
Meeple

Bericht door Jackarix »

De FB groep is blijkbaar een groot succes voor jou? Ik dacht wel dat je daar wat streekgenoten ging op vinden! Succes met je spelavonden, Vince. :thumbup:
vincelicious schreef:Haha inderdaad. Ik zit al twee maanden volboekt!