Spelers Groningen (of Zwolle)?

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
ArjanV
Joker

Spelers Groningen (of Zwolle)?

Bericht door ArjanV »

Hey mensen!

Mijn naam is Arjan en ben een 23-jarige student, wonende te Groningen. Bordspellen heb ik niet veel. Waarom? Omdat ik niemand ken die ingewikkelde bordspellen leuk vindt. Monopoly is het meest ingewikkelde wat mijn familie wil spelen. En vrienden? Nouja, die spelen liever wat drankspellen met een pakje speelkaarten.

Recent heb ik het kaartspel Android: the Netrunner gekocht en wat potjes gedaan met een paar familieleden. Het is een erg tof spel met veel diepgang (en echt tig uitbreidingen ook) en zou het graag vaker spelen. Ook het kaartspel Doomtown Reloaded lijkt me erg leuk. Maar verder: bordspellen vind ik ook helemaal prima. En dan heb ik het niet over Monopoly of Ganzenbord, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen. ;)

Dus, is er een spellengroep in Groningen die er nog wel iemand bij wil hebben? Of zijn er misschien andere mensen in Groningen die hetzelfde "probleem" hebben als ik? :)

In het weekend (vrijdag, zaterdag, zondag) kan ik ook zonder al te veel moeite naar Zwolle komen.

Gr,
Arjan
K_Nudde
Grote Dienaar

Re: Spelers Groningen (of Zwolle)?

Bericht door K_Nudde »

Iedere zondagavond is er een spellenavond van spellenvereniging Rabenhaupt in Groningen. Je bent van harte welkom om een keer langs te komen. Je zegt dat Doomtown je leuk lijkt, dat komt goed uit want deze wordt regelmatig gespeeld en binnenkort wordt hiervoor een toernooi georganiseerd.

Zondagavond dus in cafe de Walrus in de Pelsterstraat te Groningen. Mocht je meer info willen dan kun je me pb'en.