Ducosim Zaterdag 30 mei 2015
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Knipoog
- Garnaal
Ducosim Zaterdag 30 mei 2015
Op zaterdag 30 mei 2015 is er weer een Ducosim spellenbeurs in de Flint in Amersfoort.
http://www.ducosim.nl
http://www.ducosim.nl
Een 7 is een GOED cijfer voor een spel.
-
warlockbylandt
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: Koldun Kommander
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ducosim Zaterdag 30 mei 2015
Misschien dat ik eens probeer af te zakken gezien ook jullie opteren voor boardgames en miniature games samen op één evenement én een Bring and Buy stand is altijd wel eens leuk om enkele koopjes te doen! En Amersfoort valt nog mee van afstand vanuit Gent. 
"Opinions are like assholes, everybody has one and everybody thinks theirs is better than that of everybody else!"
I support the gaming community by buying at my FLGS!
I support the gaming community by buying at my FLGS!
-
C&S
- Grote Dienaar
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
999 Games zal onderstaande spellen demonstreren:
- La Granja
- In de Voetsporen van Marco Polo
- Concordia
- Camel Up
- Doodle City
- Timber
- La Granja
- Concordia
- Camel Up
- Doodle City
- Timber
-
terjul
- Burgemeester
La Granja en Marco Polo zou ik heel graag willen spelen!pleunie.william schreef:999 Games zal onderstaande spellen demonstreren:
- La Granja
- Concordia
- Camel Up
- Doodle City
- Timber
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
Ik ben nu de spelregels aan het lezen Julia. Je weet de speeltafels van 999-Games te vinden, dus kom maar langs over 9 dagen.terjul schreef:La Granja en Marco Polo zou ik heel graag willen spelen!pleunie.william schreef:999 Games zal onderstaande spellen demonstreren:
- La Granja
- Concordia
- Camel Up
- Doodle City
- Timber
-
rober
- Standaard moderator
White Goblin Games zal de volgende spellen demoen;
- Istanbul
- Sushi Go
- Machi Koro + Haven
- Träxx
Quined Games is aanwezig met;
- the Golden Ages
En onder voorbehoud;
- Xanadú
- Haspelknecht
- Carson City
- Istanbul
- Sushi Go
- Machi Koro + Haven
- Träxx
Quined Games is aanwezig met;
- the Golden Ages
En onder voorbehoud;
- Xanadú
- Haspelknecht
- Carson City
All is fair in love, war and Carcassonne

-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
Hé, heb je Grænaland gespeeld? Ik heb aan het begin van dit jaar bedacht dat ik die ook weer wil spelen.
-
terjul
- Burgemeester
Ik kom zeker langs, Williampleunie.william schreef:Ik ben nu de spelregels aan het lezen Julia. Je weet de speeltafels van 999-Games te vinden, dus kom maar langs over 9 dagen.terjul schreef:La Granja en Marco Polo zou ik heel graag willen spelen!pleunie.william schreef:999 Games zal onderstaande spellen demonstreren:
- La Granja
- Concordia
- Camel Up
- Doodle City
- Timber
-
warjan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: game on!
En mochten jullie interesse hebben in een spel wat -zeer waarschijnlijk- door een Nederlandse uitgever op de markt wordt gebracht zal worden: Ik demo mijn kaartspel (slagenspel) Tricky Dungeon. In dit stadium kan je feedback worden meegenomen (en is ook zeker welkom)
Tricky Dungeon
Tricky Dungeon is een slagenspel voor 2 tot 4 spelers, goed speelbaar met 3. Het heeft bekende eigenschappen van een slagenspel, maar biedt ook nieuwe twists. In dit spel neemt iedere speler het beurtelings op tegen alle anderen. Er zijn meerdere avonturiers (6) waaruit je kan kiezen en deze bepalen wat je doel is en veranderen ook de spelregels.
Tricky Dungeon
Tricky Dungeon is een slagenspel voor 2 tot 4 spelers, goed speelbaar met 3. Het heeft bekende eigenschappen van een slagenspel, maar biedt ook nieuwe twists. In dit spel neemt iedere speler het beurtelings op tegen alle anderen. Er zijn meerdere avonturiers (6) waaruit je kan kiezen en deze bepalen wat je doel is en veranderen ook de spelregels.
arjanvanhouwelingen.com
-
Dierik
- Erelid
Ik heb dit spel vorig jaar op Noorderspel mogen spelen en dit is echt een aanrader! Warm aanbevolen!warjan schreef:En mochten jullie interesse hebben in een spel wat -zeer waarschijnlijk- door een Nederlandse uitgever op de markt wordt gebracht zal worden: Ik demo mijn kaartspel (slagenspel) Tricky Dungeon. In dit stadium kan je feedback worden meegenomen (en is ook zeker welkom)
Tricky Dungeon
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
Kan je een print & play beschikbaar stellen zodat we kunnen testen?warjan schreef:En mochten jullie interesse hebben in een spel wat -zeer waarschijnlijk- door een Nederlandse uitgever op de markt wordt gebracht zal worden: Ik demo mijn kaartspel (slagenspel) Tricky Dungeon. In dit stadium kan je feedback worden meegenomen (en is ook zeker welkom)
Tricky Dungeon
-
warjan
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: game on!
Dierik, dank!
Het is inmiddels nog beter geworden, zeker qua thema wat nu meer past en beter aanspreekt.
Print & play kan zeker!
Tof, want zoals al gezegd, feedback is welkom. Zeker ook over hoe goed de spelregels te lezen zijn zonder mijn aanwezigheid voor uitleg.
Stuur me een PB en dan mail ik je een link naar de files.
(dit weekend update ik deze)
Het is inmiddels nog beter geworden, zeker qua thema wat nu meer past en beter aanspreekt.
Print & play kan zeker!
Tof, want zoals al gezegd, feedback is welkom. Zeker ook over hoe goed de spelregels te lezen zijn zonder mijn aanwezigheid voor uitleg.
Stuur me een PB en dan mail ik je een link naar de files.
(dit weekend update ik deze)
arjanvanhouwelingen.com
-
Spelgroep Phoenix
- Jakkiebak!
Spelgroep Phoenix is er ook bij.
Wij willen het Nederlandse spellenpubliek graag laten kennismaken met onbekende nieuwe spellen. Ditmaal nemen wij mee:
- Waggle Dance
- Sail to India
- Da Luigi
Maar ook:
- Splendor
- Ninjato (een superspel dat wat ons betreft te weinig aandacht heeft gekregen)
- ? ? ? Een verrassing
Ook hebben wij Linko en Cherry Picking in onze bagage.
Het ervaren en bovenal vriendelijke demo-team van Phoenix staat de hele dag voor jullie klaar!
Wij willen het Nederlandse spellenpubliek graag laten kennismaken met onbekende nieuwe spellen. Ditmaal nemen wij mee:
- Waggle Dance
- Sail to India
- Da Luigi
Maar ook:
- Splendor
- Ninjato (een superspel dat wat ons betreft te weinig aandacht heeft gekregen)
- ? ? ? Een verrassing
Ook hebben wij Linko en Cherry Picking in onze bagage.
Het ervaren en bovenal vriendelijke demo-team van Phoenix staat de hele dag voor jullie klaar!
Laatst gewijzigd door Spelgroep Phoenix op vr 22 mei 2015, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
"Ach, je weet nooit hoe een Phoenix uit de as herrijst."
http://www.spelgroepphoenix.nl/
http://www.spelgroepphoenix.nl/
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Mooi dat jullie zo groots uitpakken, alle lof daarvoor.Spelgroep Phoenix schreef:Spelgroep Phoenix is er ook bij.
Wij willen het Nederlandse spellenpubliek graag laten kennismaken met onbekende nieuwe spellen.
Wellicht is het de volgende keer een idee om de aankondiging (onbekend en nieuw) en de spellen (bijv. Splendor en Ninjato) iets beter op elkaar af te stemmen.