Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ducosim bestaat dit jaar 40 jaar en dat wordt natuurlijk gevierd!
Naast leuke artikelen in Spel! over de geschiedenis van Ducosim, en de spellen van de laatste 40 jaar, wordt de komende Spellenbeurs onze Jubileumbeurs.
Wat is er anders dan een normale Ducosim bueurs?
De eerste 500 bezoekers krijgen een tas met goodies, wat daar in zit houden we nog even geheim.
Een heuse College Tour met 4 sprekers over allerlei aspecten van de spellenwereld.
Het Rare-kaartspellen-toernooi keert weer terug.
En nog veel meer speciale dingen.
Voor het gehele programma: Ducosim Jubileumbeurs
Mee eens, leuk dat ze dit zo groots vieren. Al vind ik het onderscheid tussen de eerste 400 (consumptie) en de eerste 500 (goodies) bezoekers een tikkie vreemd.
pleunie.william schreef:(mits de laatste twee op tijd geleverd worden):
Skye
OMG
Ze zijn binnen bij 999 Games en duiken volgende week op in de winkels (wellicht vandaag of morgen al bij snelle bestellers/afhalers). Me dunkt dat ze de beurs gaan halen.
pleunie.william schreef:(mits de laatste twee op tijd geleverd worden):
Skye
OMG
Ze zijn binnen bij 999 Games en duiken volgende week op in de winkels (wellicht vandaag of morgen al bij snelle bestellers/afhalers). Me dunkt dat ze de beurs gaan halen.
Ze liggen sinds donderdag in ieder geval al bij de Spellenpoort in Amersfoort. Dus als je toch in Amersfoort bent voor de beurs, kan je er makkelijk even langs. Nog geen 10 minuten lopen van elkaar.
Ik weet nog niet 100% zeker of ik zaterdag kan.
Maar is het nog steeds zo dat een ducosim lid 1 keer per jaar gratis iemand mee naar binnen mag nemen? Zie daarover niks meer op de site.
En indien ja, is er dan iemand waar ik gratis mee naar binnen kan?