Spelers gezocht omgeving Tiel

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
bgdd
Uno

Spelers gezocht omgeving Tiel

Bericht door bgdd »

Hoi,

Wij (28 en 32 jaar) zijn op zoek naar mensen in Tiel of omgeving Tiel die af en toe zin hebben in een leuke spelletjesavond! Wij vinden bijvoorbeeld Catan en Ticket to ride leuk en kijken uit naar wat andere spellen zoals puerto rico, stenen tijdperk etc. met meerdere mensen. Verder zijn we voor alle soorten (nieuwe/andere) spellen in maar geen fantasy of rollenspellen. We zijn benieuwd of er spelers zijn in deze regio die het ook leuk lijkt om mee te doen met een spelletjesavond.

We horen het graag van jullie!
kees-s
Joker

Re: Spelers gezocht omgeving Tiel

Bericht door kees-s »

Hoi,

Er is in Tiel een redelijke MTG & Wargaming groep die wekelijks bij elkaar komt in een zaaltje. Wat ik gehoord heb is dat er toch behoefte is om dit uit te breiden naar ook bordspellen. Ik geloof dat het elke zaterdagavond is.
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

kees-s schreef: Hoi,

Er is in Tiel een redelijke MTG & Wargaming groep die wekelijks bij elkaar komt in een zaaltje. Wat ik gehoord heb is dat er toch behoefte is om dit uit te breiden naar ook bordspellen. Ik geloof dat het elke zaterdagavond is.
Klinkt interessant. Het is in ieder geval niet te ver weg, dus ik zou graag een keer een avondje meespelen.
Afbeelding
Gebruiker 6821

Bericht door Gebruiker 6821 »

Is er nog behoefte aan extra spelers die aan willen schuiven? Wij wonen nu een klein half jaar in Lienden :)
SkippyNL
Garnaal

Bericht door SkippyNL »

Het is voor mij evt iets verder weg, maar we kunnen zeker een keer afspreken

Sent from my iPhone using Tapatalk
Afbeelding
rule
Uno

Bericht door rule »

Ik ben ook op zoek naar mensen die af en toe een spel willen spelen in Tiel :)
Tannie
PIONier

Bericht door Tannie »

Hi! Ik ben ook op zoek naar een groep rondom tiel/geldermalsen waar ik me bij kan aansluiten!
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Bericht door JeVo »

Ik zie een clubje ontstaan,
leuk hoor,
veel plezier en meld eens wat er op tafel kwam....
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
El Rubinio
Professor Pimpel

Bericht door El Rubinio »

Afhankelijk van de avond heb ik ook wel interesse... ik woon ook in Tiel.
MichielN
Uno

Bericht door MichielN »

Wat voor soort spellen worden er zoal gespeeld in Tiel? Ik woon namelijk ook in Tiel.

Zelf speel ik vooral wat kaarspellen van Fantasy Flight Games (Met name Keyforge, maar heb ook aardig wat Star Wars: Destiny (CCG), Warhammer 40K: Conquest en A Game of Thrones 2nd edition LCG). Ik ben ook van plan Marvel Champions te halen als hij later dit jaar uitkomt. In het verleden ook wel veel Munchkin gespeeld, Machiavelli en heel veel Warhammer Fantasy Battle.

Bordspellen ken ik wat minder, maar heb wel wat ervaring met Lords of Waterdeep en wat Dungeon's en Dragons boardgames (Legend of Drizzt, Wrath of Ashardalon, etc.) of bijvoorbeeld Marvel Legendary ken ik ook wel.

Iemand die dit soort spellen speelt en nog naar nieuwe spelers zoekt?