D&D 3.5 groepje zoekt meer spelers, Achterhoek.

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

SirFrederick
PIONier

D&D 3.5 groepje zoekt meer spelers, Achterhoek.

Bericht door SirFrederick »

Hallo Allemaal,

Ik ben Fred, en na 20 jaar heb ik met een paar maatjes D&D weer opgepakt. Toendertijd was het 2e en wisten we niet echt wat we deden, nu spelen we 3.5e en pakken we het wel goed aan. :) We zijn nog niet erg ervaren, en spelen meestal met een man (en vrouw) of 3 à 4.

We zouden heel graag dit clubje wat uitbreiden met gelijkgestemde mensen, en het maakt niet uit of iemand compleet nieuw is of al ervaren. Ook een ervaren DM om mij als beginnende DM te ontlasten en/of af te wisselen, is zeker welkom!

We kunnen helaas hier in de buurt maar weinig D&D fans vinden, maar hopelijk via deze weg wel wat succes. We bevinden ons in de Oost Achterhoek, denk aan omgeving Winterswijk, Lichtenvoorde, Groenlo, Eibergen, Aalten, Varsseveld enzovoorts.

Over hoe wat waar wanneer hoe laat en hoe vaak.. dat kan later wel aan bod komen. :)
Dus heeft iemand interesse, voel je welkom!

Vriendelijke gaming groetjes,
Fred

Labels:
mezzamorphis
Party Animal

Re: D&D 3.5 groepje zoekt meer spelers, Achterhoek.

Bericht door mezzamorphis »

Hoi Fred,

In Doetinchem zit spellenclub speld. Misschien zitten daar mensen die interesse hebben?
Ik woon zelf ook in Doetinchem maar dit trekt mij niet
lex123
Uno

Re: D&D 3.5 groepje zoekt meer spelers, Achterhoek.

Bericht door lex123 »

Hoi Fred,

Zoals de andere poster op hier al heeft gemeldt, is er een spellenclub in doetinchem. Hier zit ik zelf bij. Hier word inderdaad een RPG talbetop gespeeld, maar dit is geen 3.5e. Wij spelen Pathfinder, maar ik weet dat een aantal van ons het wel leuk zou vinden om vaker te spelen.

Momenteel spelen we eens per maand, met een totaal van 2 groepen, 6 spelers per groep. Dit is allemaal gedaan door 1 DM.

Wel ben ik vrij zeker dat zowiezo een aantal van ons wel D&D 3.5e zou willen leren spelen, maar onze voorkeur zit natuurlijk wel bij Pathfinder :) .

Als je geintereseerd bent, kun je wel langskomen bij de volgende spelD middag. Deze zal op zondagmiddag 25 juni plaatsvinden, vanaf 1 uur. Dit is echter wel de laatste middag van het seizoen. De overige informatie kun je hier vinden. (Eerste spelDmiddag is gratis :D ).

Deze middag zal er ook weer Pathfinder worden gespeeld. Ikzelf zal geen Pathfinder spelen, maar als je navraag naar "Lex" kan ik wel even komen kijken :D .

Hopelijk tot dan,
Lex