Samen met mijn groep zijn wij op zoek naar een paar spelers voor op de zaterdag avond.
Wij spelen elke week van 20.30 tot 23.00 a 24:00. Wij spelen dan 5th edition.
We zijn op zoek naar spelers die houden van een gebalanceerde wissel tussen combat en roleplay.
p.s. roleplay is niet het voornaamste doel van onze sessies twee van onze spelers zijn namelijk niet goed in het inbeelden van een poppetje
D&D speler gezocht locatie Eerbeek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
kevinsrat1
- PIONier
-
Snownova
- Meeple
Re: D&D speler gezocht locatie Eerbeek
Hoi, ik heb wel interesse om met jullie mee te doen! Ik ben Mark, ik woon in Westervoort, ik ben 31 en werk als programmeur.
Ik kan normaal vrijwel elke zaterdagavond, hoewel ik deze maand de 17e en 24e helaas niet kan (juni is echt geboorteseizoen in mijn familie dus veel verjaardagen)
Ik zou zelfs morgen eventueel al kunnen, hoewel mijn dobbelstenen en players handbook op m'n werk liggen.
Ik speel pas sinds kort D&D, met een groep collega's elke paar weken, maar ik zou graag bij een groep horen die wat vaker speelt en iets dichter bij huis is.
Ik kan normaal vrijwel elke zaterdagavond, hoewel ik deze maand de 17e en 24e helaas niet kan (juni is echt geboorteseizoen in mijn familie dus veel verjaardagen)
Ik zou zelfs morgen eventueel al kunnen, hoewel mijn dobbelstenen en players handbook op m'n werk liggen.
Ik speel pas sinds kort D&D, met een groep collega's elke paar weken, maar ik zou graag bij een groep horen die wat vaker speelt en iets dichter bij huis is.
-
kevinsrat1
- PIONier
hoi mark,
het lijkt ons heel gezzelig als je met ons mee kan doen. als het jou inderdaad lukt om vanavond al mee te den dan lijkt ons dat super gezzelig. maak je maar niet druk over de boeken en dobbelstenen die heb ik als dm hier ook. en ik weet niet of je al een poppetje hebt zo ja die mag altijd meedoen ik heb hier ook poppetjes liggen die gemaakt zijn via de 15,14,13 ,12 ,10 ,8 regels maar de meeste poppetjes ie wij spelen zijn gemaakt met rollen voor je punten. als je dus zo'n poppetje wil maken dan mag dat ook.
het lijkt ons heel gezzelig als je met ons mee kan doen. als het jou inderdaad lukt om vanavond al mee te den dan lijkt ons dat super gezzelig. maak je maar niet druk over de boeken en dobbelstenen die heb ik als dm hier ook. en ik weet niet of je al een poppetje hebt zo ja die mag altijd meedoen ik heb hier ook poppetjes liggen die gemaakt zijn via de 15,14,13 ,12 ,10 ,8 regels maar de meeste poppetjes ie wij spelen zijn gemaakt met rollen voor je punten. als je dus zo'n poppetje wil maken dan mag dat ook.
-
Snownova
- Meeple
Vanavond moet wel lukken, kun je me het adres pm'en?
Ik heb een lvl 1 halfling warlock character klaar.
Ik pm jou vast mijn contactgegevens.
Ik heb een lvl 1 halfling warlock character klaar.
Ik pm jou vast mijn contactgegevens.