Samen met mijn groep zijn wij op zoek naar een paar spelers voor op de zaterdag avond.
Wij spelen elke week van 20.30 tot 23.00 a 24:00. Wij spelen dan 5th edition.
We zijn op zoek naar spelers die houden van een gebalanceerde wissel tussen combat en roleplay.
p.s. roleplay is niet het voornaamste doel van onze sessies twee van onze spelers zijn namelijk niet goed in het inbeelden van een poppetje
D&D speler gezocht locatie Eerbeek
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
kevinsrat1
- PIONier
-
Snownova
- Meeple
Re: D&D speler gezocht locatie Eerbeek
Hoi, ik heb wel interesse om met jullie mee te doen! Ik ben Mark, ik woon in Westervoort, ik ben 31 en werk als programmeur.
Ik kan normaal vrijwel elke zaterdagavond, hoewel ik deze maand de 17e en 24e helaas niet kan (juni is echt geboorteseizoen in mijn familie dus veel verjaardagen)
Ik zou zelfs morgen eventueel al kunnen, hoewel mijn dobbelstenen en players handbook op m'n werk liggen.
Ik speel pas sinds kort D&D, met een groep collega's elke paar weken, maar ik zou graag bij een groep horen die wat vaker speelt en iets dichter bij huis is.
Ik kan normaal vrijwel elke zaterdagavond, hoewel ik deze maand de 17e en 24e helaas niet kan (juni is echt geboorteseizoen in mijn familie dus veel verjaardagen)
Ik zou zelfs morgen eventueel al kunnen, hoewel mijn dobbelstenen en players handbook op m'n werk liggen.
Ik speel pas sinds kort D&D, met een groep collega's elke paar weken, maar ik zou graag bij een groep horen die wat vaker speelt en iets dichter bij huis is.
-
kevinsrat1
- PIONier
hoi mark,