Is er toevallig iemand die dit spel voor een redelijke prijs wil verkopen?
Zelf heb / ik qua collectors items alleen kolonisten 2 spelers kaartspel staan met alle uitbreidingen in een houten box.
Ben benieuwd of iemand hem wil verkopen!
Ticket to Ride: 10th Anniversary edition
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Joel22
- Stamhoofd
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ticket to Ride: 10th Anniversary edition
Ik heb een geseald exemplaar. Ik heb dit spel niet actief in de verkoop. Als die "redelijke prijs" uitkomt op een bod dat ik redelijk vind, mag die de deur uit.
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
De waarde van zo'n spel stijgt, dan stijgt de redelijke prijs toch vrolijk mee?Thronesmasher schreef: Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.
-
Thronesmasher
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Tja, als je puur kijkt naar de gameplay en componenten, zou hij niet duurder moeten zijn dan €60. De €200+ die er nu voor wordt gegeven door verzamelaars en speculanten, vind ik niet meer redelijk.Erwin schreef:De waarde van zo'n spel stijgt, dan stijgt de redelijke prijs toch vrolijk mee?Thronesmasher schreef: Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.
-
Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
In oktober 2019 is er één op BGG in folie verkocht voor €275 dus €225 lijkt mij een meer dan redelijke prijs?Erwin schreef:De waarde van zo'n spel stijgt, dan stijgt de redelijke prijs toch vrolijk mee?Thronesmasher schreef: Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.

-
Joel22
- Stamhoofd
Haha mooie reacties. Tja ik vrees dat ik ga afhaken. Ik dacht aan een euro of 80 maar dat wordt hem dus nooit. Op de 20e editie dan maar wachten
.
En dan te bedenken dat ik hem heb laten liggen toen hij 50 bij bol.com was. Maarja ik was nieuw in de hobby en nog een gevoel dat ik me moest verantwoorden voor mijn aankopen
. Nog steeds wel
. Zit ook wat moois aan ik ben van een verzamelaar een speler geworden, dus wat ik koop speel ik ook!
En dan te bedenken dat ik hem heb laten liggen toen hij 50 bij bol.com was. Maarja ik was nieuw in de hobby en nog een gevoel dat ik me moest verantwoorden voor mijn aankopen
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
En zo heb je naast de verzamelaar, de speler nog categorie 3 de handelaar: die graag spul koopt en wacht om erna er veel aan te verdienen... Waarom koop je anders iets om nooit uit te pakken???Joel22 schreef: Haha mooie reacties. Tja ik vrees dat ik ga afhaken. Ik dacht aan een euro of 80 maar dat wordt hem dus nooit. Op de 20e editie dan maar wachten.
En dan te bedenken dat ik hem heb laten liggen toen hij 50 bij bol.com was. Maarja ik was nieuw in de hobby en nog een gevoel dat ik me moest verantwoorden voor mijn aankopen![]()
. Nog steeds wel
. Zit ook wat moois aan ik ben van een verzamelaar een speler geworden, dus wat ik koop speel ik ook!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
-
Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
Nu beledig je de hardcore hier! Ooit gehoord van shelf of shame?finalstruggle schreef: En zo heb je naast de verzamelaar, de speler nog categorie 3 de handelaar: die graag spul koopt en wacht om erna er veel aan te verdienen... Waarom koop je anders iets om nooit uit te pakken???

-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Ja dat wel maar snap ik niet en dat soort mensen zal ik ook niet begrijpen, eerlijk ik heb ook nog paar spellen ongespeelt in de kast staan, maar wel uit folie.Sunnyfield schreef:Nu beledig je de hardcore hier! Ooit gehoord van shelf of shame?finalstruggle schreef: En zo heb je naast de verzamelaar, de speler nog categorie 3 de handelaar: die graag spul koopt en wacht om erna er veel aan te verdienen... Waarom koop je anders iets om nooit uit te pakken???![]()
En als je het überhaupt niet uit folie haalt is de drempel nog groter om dat ooit wel te gaan doen. Naar mijn idee dan, maar oké.
Terug deels on topic dan ben je ook meer een verzamelaar denk ik!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk