Ticket to Ride: 10th Anniversary edition

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Joel22
Stamhoofd

Ticket to Ride: 10th Anniversary edition

Bericht door Joel22 »

Is er toevallig iemand die dit spel voor een redelijke prijs wil verkopen?

Zelf heb / ik qua collectors items alleen kolonisten 2 spelers kaartspel staan met alle uitbreidingen in een houten box.

Ben benieuwd of iemand hem wil verkopen!
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Ticket to Ride: 10th Anniversary edition

Bericht door Erwin »

Ik heb een geseald exemplaar. Ik heb dit spel niet actief in de verkoop. Als die "redelijke prijs" uitkomt op een bod dat ik redelijk vind, mag die de deur uit.
Thronesmasher
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door Thronesmasher »

Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Thronesmasher schreef: Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.
De waarde van zo'n spel stijgt, dan stijgt de redelijke prijs toch vrolijk mee? :D
Thronesmasher
Grote Dienaar
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door Thronesmasher »

Erwin schreef:
Thronesmasher schreef: Ik had er vorig jaar een op marktplaats staan met "bieden". Binnen een dag heb ik hem verkocht voor €175. Ik kreeg nog dagen erna berichtjes van mensen dat ze meer wilden geven. De tijd van redelijke prijs is helaas voorbij.
De waarde van zo'n spel stijgt, dan stijgt de redelijke prijs toch vrolijk mee? :D
Tja, als je puur kijkt naar de gameplay en componenten, zou hij niet duurder moeten zijn dan €60. De €200+ die er nu voor wordt gegeven door verzamelaars en speculanten, vind ik niet meer redelijk.
Afbeelding
Sunnyfield
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke

Bericht door Sunnyfield »

Erwin schreef:
In oktober 2019 is er één op BGG in folie verkocht voor €275 dus €225 lijkt mij een meer dan redelijke prijs?
Afbeelding
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

Haha mooie reacties. Tja ik vrees dat ik ga afhaken. Ik dacht aan een euro of 80 maar dat wordt hem dus nooit. Op de 20e editie dan maar wachten :clap: .

En dan te bedenken dat ik hem heb laten liggen toen hij 50 bij bol.com was. Maarja ik was nieuw in de hobby en nog een gevoel dat ik me moest verantwoorden voor mijn aankopen :D :lol: . Nog steeds wel :crazy: . Zit ook wat moois aan ik ben van een verzamelaar een speler geworden, dus wat ik koop speel ik ook!
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Joel22 schreef: Haha mooie reacties. Tja ik vrees dat ik ga afhaken. Ik dacht aan een euro of 80 maar dat wordt hem dus nooit. Op de 20e editie dan maar wachten :clap: .

En dan te bedenken dat ik hem heb laten liggen toen hij 50 bij bol.com was. Maarja ik was nieuw in de hobby en nog een gevoel dat ik me moest verantwoorden voor mijn aankopen :D :lol: . Nog steeds wel :crazy: . Zit ook wat moois aan ik ben van een verzamelaar een speler geworden, dus wat ik koop speel ik ook!
En zo heb je naast de verzamelaar, de speler nog categorie 3 de handelaar: die graag spul koopt en wacht om erna er veel aan te verdienen... Waarom koop je anders iets om nooit uit te pakken???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Sunnyfield
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke

Bericht door Sunnyfield »

finalstruggle schreef: En zo heb je naast de verzamelaar, de speler nog categorie 3 de handelaar: die graag spul koopt en wacht om erna er veel aan te verdienen... Waarom koop je anders iets om nooit uit te pakken???
Nu beledig je de hardcore hier! Ooit gehoord van shelf of shame? :oops: :lol:
Afbeelding
finalstruggle
Geheim Genootschap

Bericht door finalstruggle »

Sunnyfield schreef:
finalstruggle schreef: En zo heb je naast de verzamelaar, de speler nog categorie 3 de handelaar: die graag spul koopt en wacht om erna er veel aan te verdienen... Waarom koop je anders iets om nooit uit te pakken???
Nu beledig je de hardcore hier! Ooit gehoord van shelf of shame? :oops: :lol:
Ja dat wel maar snap ik niet en dat soort mensen zal ik ook niet begrijpen, eerlijk ik heb ook nog paar spellen ongespeelt in de kast staan, maar wel uit folie.

En als je het überhaupt niet uit folie haalt is de drempel nog groter om dat ooit wel te gaan doen. Naar mijn idee dan, maar oké.

Terug deels on topic dan ben je ook meer een verzamelaar denk ik!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk