Wij (speler, M, 27; speler, M, 27; Speler, M, 24; DM, M, 24) zijn de laatste 12 tot 13 maanden verslaafd geworden aan pathfinder 2e en zouden graag nog 1 of 2 personen erbij willen om samen met ons de wereld onveilig te maken.
Er wordt voornamelijk in het weekend gespeeld, i.v.m werk, welke dag precies hangt af van ieder zijn planning. De dagen die open staan voor discussie zijn vrijdag avond, zaterdag en zondag. We willen proberen zoveel mogelijk wekelijks te spelen, maar als dat niet lukt minimaal 1x in de 2 weken.
we gaan dit tijdens corona natuurlijk online doen, maar wanneer dit gedoe over is, hopen we bij mekaar te kunnen komen voor een goeie ouwe tijd met dobbelstenen, snacks en gezelligheid.
we hebben in ieder geval plannen om verscheidene campaigns te doen met de pathfinder 2e adventure paths.
Bij interesse of vragen, laat hieronder een berichtje achter.
P.S.: One-Shots worden georganiseerd als proef sessie om kennis te maken met de groep en Pathfinder 2e voor de mensen die hier nog niet bekend mee zijn.
Nieuwe speler gezocht pathfinder 2nd edition; Eindhoven Etc
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
KetsuJiJi
- PIONier
-
PaulD
- Joker
Re: Nieuwe speler gezocht pathfinder 2nd edition; Eindhoven
Hallo,
Ik ben 37 jaar en heb nu zo'n 2 jaar ervaring met D&D 5e (als speler en als DM) en Pathfinder 2e lijkt mij erg interessant. Als jullie nog op zoek zijn wil ik graag aansluiten.
Groeten,
Paul
Ik ben 37 jaar en heb nu zo'n 2 jaar ervaring met D&D 5e (als speler en als DM) en Pathfinder 2e lijkt mij erg interessant. Als jullie nog op zoek zijn wil ik graag aansluiten.
Groeten,
Paul