Omdat bij TTR Nordic slechts drie setjes treinen zitten, en ik misschien wel een keer de uitbreiding UK/Pennsylvania met vier wil spelen, ben ik op zoek naar een set treintjes met scoremarker in een andere kleur dan paars, wit of zwart. Elke andere kleur is goed, als de treintjes maar hetzelfde zijn.
Wil iemand een overtollig setje aan mij kwijt?
Gezocht: TTR treinenset
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Re: Gezocht: TTR treinenset
Ticket tot ride Nordic heeft minder treintjes dan de andere versies meen ik me te herinneren. 40 ipv 45 ofzo? Tweede hands een basisspel kopen kan nooit kwaad. Dan natuurlijk wel USA want die is veeeeel beter dan de Europese variant. 
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat klopt en nog iets met jokerkaarten; een ander aantal en ze kunnen alleen voor tunnels worden gebruikt (staat erop gedrukt). Lijkt me een hoop gedoe dit, Nordic Countries is eigenlijk niet geschikt als basis. Maar als je een treinensetje vindt en je door de onhandigheden heen kunt kijken, houd ik je niet tegenJorrit schreef: Ticket tot ride Nordic heeft minder treintjes dan de andere versies meen ik me te herinneren. 40 ipv 45 ofzo?
-
Jerome
- Gouverneur
Moet geen probleem zijn. Althans, tot je een keer met z’n vieren wil spelen. Dan kom je een kleur tekort. Dus, iemand een treinensetje over?maxitaxi777 schreef:Dat klopt en nog iets met jokerkaarten; een ander aantal en ze kunnen alleen voor tunnels worden gebruikt (staat erop gedrukt). Lijkt me een hoop gedoe dit, Nordic Countries is eigenlijk niet geschikt als basis. Maar als je een treinensetje vindt en je door de onhandigheden heen kunt kijken, houd ik je niet tegenJorrit schreef: Ticket tot ride Nordic heeft minder treintjes dan de andere versies meen ik me te herinneren. 40 ipv 45 ofzo?.
-
Jerome
- Gouverneur
Inmiddels heb ik complete sets gevonden op Ebay en Etsy voor redelijke prijzen (rond $6 per 45 treintjes met scoremarker) maar daar komt dan dik €20 aan verzendkosten bij. Dat schiet natuurlijk niet op.