Gezocht: TTR treinenset

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Jerome
Gouverneur
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Gezocht: TTR treinenset

Bericht door Jerome »

Omdat bij TTR Nordic slechts drie setjes treinen zitten, en ik misschien wel een keer de uitbreiding UK/Pennsylvania met vier wil spelen, ben ik op zoek naar een set treintjes met scoremarker in een andere kleur dan paars, wit of zwart. Elke andere kleur is goed, als de treintjes maar hetzelfde zijn.

Wil iemand een overtollig setje aan mij kwijt?
Jorrit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: semiprof

Re: Gezocht: TTR treinenset

Bericht door Jorrit »

Ticket tot ride Nordic heeft minder treintjes dan de andere versies meen ik me te herinneren. 40 ipv 45 ofzo? Tweede hands een basisspel kopen kan nooit kwaad. Dan natuurlijk wel USA want die is veeeeel beter dan de Europese variant. :roll:
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Jorrit schreef: Ticket tot ride Nordic heeft minder treintjes dan de andere versies meen ik me te herinneren. 40 ipv 45 ofzo?
Dat klopt en nog iets met jokerkaarten; een ander aantal en ze kunnen alleen voor tunnels worden gebruikt (staat erop gedrukt). Lijkt me een hoop gedoe dit, Nordic Countries is eigenlijk niet geschikt als basis. Maar als je een treinensetje vindt en je door de onhandigheden heen kunt kijken, houd ik je niet tegen :D.
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

maxitaxi777 schreef:
Jorrit schreef: Ticket tot ride Nordic heeft minder treintjes dan de andere versies meen ik me te herinneren. 40 ipv 45 ofzo?
Dat klopt en nog iets met jokerkaarten; een ander aantal en ze kunnen alleen voor tunnels worden gebruikt (staat erop gedrukt). Lijkt me een hoop gedoe dit, Nordic Countries is eigenlijk niet geschikt als basis. Maar als je een treinensetje vindt en je door de onhandigheden heen kunt kijken, houd ik je niet tegen :D.
Moet geen probleem zijn. Althans, tot je een keer met z’n vieren wil spelen. Dan kom je een kleur tekort. Dus, iemand een treinensetje over?
Jerome
Gouverneur

Bericht door Jerome »

Inmiddels heb ik complete sets gevonden op Ebay en Etsy voor redelijke prijzen (rond $6 per 45 treintjes met scoremarker) maar daar komt dan dik €20 aan verzendkosten bij. Dat schiet natuurlijk niet op.
:?