Heb je zin om een keer in de week samen te komen en D&D 5e te spelen ?
Ik ben net pas begonnen met het spelen van D&D online .
Via fantasy grounds unity , dus als je dat ook doet hoor ik dat graag !
Ik ben geen dungeon master / GM . Dus zo iemand hebben we ook nog nodig .
Ik woon aan de rand van de binnen stad van Maastricht en ben 35 jaar oud .
Dus mensen uit Maastricht en omgeving lijkt me het handigste .
Ik hoor het wel als je interesse hebt
D&D spelers gezochte omgeving Maastricht !
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
DnDvirgin
- Joker
-
DnDvirgin
- Joker
D&D 5e Maastricht GEZOCHT
Ik zoek dnd spelers in omgeving Maastricht . Ik ben een player character , dus een DM
En een paar andere pc’s om een keer in de week ergens bij elkaar te komen om dnd te spelen
En een paar andere pc’s om een keer in de week ergens bij elkaar te komen om dnd te spelen
-
DnDvirgin
- Joker
D&D 5e GM gezocht omgeving Maastricht
Wij zoeken een GM die een game van D&D 5e wil spelen . We hebben een hoop mini’s
Voor leuke en diverse encounters mee te creëren , en een aantal sets van de wizkids dungeon tile sets voor table dressing . We hebben ook de meeste dnd 5e boeken in pdf vorm om de GM van inspiratie te voorzien . We zoeken ook nog 2 tot 3 spelers ! Wij zijn wat oudere spelers dus het liefst 18+ . Lijkt het je leuk om onze game te leiden als GM of onze groep aan te vullen als spelers stuur ons dan een bericht !
Voor leuke en diverse encounters mee te creëren , en een aantal sets van de wizkids dungeon tile sets voor table dressing . We hebben ook de meeste dnd 5e boeken in pdf vorm om de GM van inspiratie te voorzien . We zoeken ook nog 2 tot 3 spelers ! Wij zijn wat oudere spelers dus het liefst 18+ . Lijkt het je leuk om onze game te leiden als GM of onze groep aan te vullen als spelers stuur ons dan een bericht !