Lost Cities dobbelspel goedkoop bij Trekpleister en Kruidvat
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Pura Vida
- Kardinaal
Lost Cities dobbelspel goedkoop bij Trekpleister en Kruidvat
Bij Kruidvat en Trekpleister (helaas alleen daar) te koop voor heel weinig (7.99): Lost Cities: het dobbelspel. Kun je geen buil aan vallen, zeg ik, prima spelletje.
-
Piet
- Beheerder
Re: Lost Cities dobbelspel goedkoop bij Trekpleister en Krui
Helaas niet te verkrijgen bij onze Kruidvat. Ik vind het ook niet op de site van Kruidvat in België.
-
t Spelerke
- Matroos
Re: Lost Cities dobbelspel goedkoop bij Trekpleister en Krui
Gisteren (12/07/2022) het spel gekocht bij Kruidvat met 50% korting.
4,50 euro lijkt me een aanvaardbare prijs, niet!
Ook 'Catan Het Duel' en 'Take 5! Het bordspel' werden aangeboden met 50% korting waardoor de (eind)prijs per spel 9,00 euro bedraagt.
Speelse groeten,
Het Spelerke
4,50 euro lijkt me een aanvaardbare prijs, niet!
Ook 'Catan Het Duel' en 'Take 5! Het bordspel' werden aangeboden met 50% korting waardoor de (eind)prijs per spel 9,00 euro bedraagt.
Speelse groeten,
Het Spelerke