Hallo allemaal ,
Graag zou ik via deze weg in contact willen komen met mensen in de buurt van mijn regio die interesse delen in Dungeons & Dragons en fantasy RPG's.
Kort over mijzelf ik ben 35 jaar oud en kom uit de regio Moerdijk.
Ik ben een grote fan van Science fiction, fantasy boeken films en series.
Ben bekend met de wereld van D&D door het spelen van diverse PC games die op de rule set hiervan zijn gebaseerd zoals Baldursgate, Icewindale en Neverwinternights.
D&D met pen en papier is voor mij nieuw maar lijkt mij erg leuk om te spelen.
Is er een groep in de buurt die plaats heeft voor een nieuwe beginnende speler?
Groeten,
Wizrard
Opzoek naar D&D groep in regio Breda
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Wizrard
- Joker
-
Edgar
- PIONier
Re: Opzoek naar D&D groep in regio Breda
Hey Wizrard,
Ik ben ook benieuwd naar D&D maar krijg niemand in m’n omgeving zover om mee te spelen.
Ik ben begin 40 en kom uit Gorinchem. Heb je inmiddels al een groep gevonden? Zo niet, zullen we samen zoeken?
Laat even wat van je horen, als je interesse hebt!
Groet,
Edgar
Ik ben ook benieuwd naar D&D maar krijg niemand in m’n omgeving zover om mee te spelen.
Ik ben begin 40 en kom uit Gorinchem. Heb je inmiddels al een groep gevonden? Zo niet, zullen we samen zoeken?
Laat even wat van je horen, als je interesse hebt!
Groet,
Edgar
-
Wizrard
- Joker
Hey Edgar,
Het is inderdaad lastig om mensen te vinden in de directe omgeving.
Inmiddels heb ik een groep gevonden om D&D mee te kunnen spelen buiten mijn regio.
Maar ik heb misschien interesse in nog een speelgroep binnen de regio.
Als je meer mensen kunt vinden voor een groep stuur dan gerust een bericht dan kunnen we altijd nog zien.
Groeten,
Wizrard
Het is inderdaad lastig om mensen te vinden in de directe omgeving.
Inmiddels heb ik een groep gevonden om D&D mee te kunnen spelen buiten mijn regio.
Maar ik heb misschien interesse in nog een speelgroep binnen de regio.
Als je meer mensen kunt vinden voor een groep stuur dan gerust een bericht dan kunnen we altijd nog zien.
Groeten,
Wizrard
-
mankekris
- Joker
Hoi Edgar en Wizrard,
Hier nog een beginneling binnen de D&D.
Zojuist verhuisd naar Breda en op zoek naar andere liefhebbers.
Heeeeel lang geleden wat losse sessies gespeeld maar nu op zoek naar anderen die op frequente basis willen spelen. Ben zelf 35 jaar oud.
Wil me graag aansluiten bij de zoektocht om een groepje op te zetten binnen de regio!
Hier nog een beginneling binnen de D&D.
Zojuist verhuisd naar Breda en op zoek naar andere liefhebbers.
Heeeeel lang geleden wat losse sessies gespeeld maar nu op zoek naar anderen die op frequente basis willen spelen. Ben zelf 35 jaar oud.
Wil me graag aansluiten bij de zoektocht om een groepje op te zetten binnen de regio!
-
Wizrard
- Joker
Hallo mankekris,
Welkom bij de zoekende het zou inderdaad erg tof zijn als het lukt om een groep binnen de regio op te zetten.
Zover ik heb kunnen vinden is het minimale optimale aantal spelers 3 + 1 DM.
Als we nog een aantal spelers kunnen vinden dan zijn we al een heel eind op weg naar een groep.
Heeft iemand al de voorkeur om DM te zijn?
Groeten,
Wizrard
Welkom bij de zoekende het zou inderdaad erg tof zijn als het lukt om een groep binnen de regio op te zetten.
Zover ik heb kunnen vinden is het minimale optimale aantal spelers 3 + 1 DM.
Als we nog een aantal spelers kunnen vinden dan zijn we al een heel eind op weg naar een groep.
Heeft iemand al de voorkeur om DM te zijn?
Groeten,
Wizrard
-
mankekris
- Joker
Ja hopen dat het lukt nog mensen er bij te vinden!!
Zou het best leuk vinden om te DM’en, maar zoals eerder vermeld ben ik ook nog beginneling dus zal het wel met een leercurve gaan . Als er andere mensen willen DM’en vind ik het ook echt leuk speler te zijn!
Zou het best leuk vinden om te DM’en, maar zoals eerder vermeld ben ik ook nog beginneling dus zal het wel met een leercurve gaan . Als er andere mensen willen DM’en vind ik het ook echt leuk speler te zijn!
-
Wizrard
- Joker
Het is weer even geleden maar nu we uit lockdown gaan kunnen we weer kijken of dat het lukt om een D&D groep op te zetten in de regio.
Hebben jullie nog mensen kunnen vinden in de regio die mee willen doen?
Anders is het ook een idee om te kijken hoe ver we met 2 spelers komen, zal hier en daar wel wat aanpassingen vergen denk ik om het niet te moeilijk te maken.
In principe wil ik ook wel DM zijn, is dan wel voor mij de eerste keer dus gaat denk ik met vallen en opstaan
Groeten
Wizrard
Hebben jullie nog mensen kunnen vinden in de regio die mee willen doen?
Anders is het ook een idee om te kijken hoe ver we met 2 spelers komen, zal hier en daar wel wat aanpassingen vergen denk ik om het niet te moeilijk te maken.
In principe wil ik ook wel DM zijn, is dan wel voor mij de eerste keer dus gaat denk ik met vallen en opstaan
Groeten
Wizrard
-
ChuckEZard
- PIONier
Hallo Wizrard, Mankekris en Edgar,
Misschien hebben jullie inmiddels al een groep, maar ik wil toch hierbij mijn interesse kenbaar maken. Mijn naam is Gijs, 33 jaar oud en ben 2 jaar geleden voor het eerst in contact gekomen met D&D 5e. II woon in Oosterhout, fysiek in de regio is prima, eventueel afgewisseld met online.
Via via ben ik bij een groep gekomen met mensen die voor het eerst D&D wilde proberen. Door volle agenda's spelen we nu helaas maar 1x per maand. Zelf zou ik graag naar een vaste speelavond peen keer in de twee weken willen.
In die 1,5 jaar speelervaring heb ik deelgenomen aan 2 verschillende campaigns (liepen naast elkaar) en meerdere one-shots. Twee van de handvol one-shots heb ik zelf als DM-gedraaid.
Ik heb alleen ervaring met homebrew settings. Uit een module spelen vind ik geen probleem. Qua thema heeft swords&sorcery mijn voorkeur, maar andere thema's kunnen we zeker bespreken.
Ik hoor graag
Vriendelijke groet,
Gijs
Misschien hebben jullie inmiddels al een groep, maar ik wil toch hierbij mijn interesse kenbaar maken. Mijn naam is Gijs, 33 jaar oud en ben 2 jaar geleden voor het eerst in contact gekomen met D&D 5e. II woon in Oosterhout, fysiek in de regio is prima, eventueel afgewisseld met online.
Via via ben ik bij een groep gekomen met mensen die voor het eerst D&D wilde proberen. Door volle agenda's spelen we nu helaas maar 1x per maand. Zelf zou ik graag naar een vaste speelavond peen keer in de twee weken willen.
In die 1,5 jaar speelervaring heb ik deelgenomen aan 2 verschillende campaigns (liepen naast elkaar) en meerdere one-shots. Twee van de handvol one-shots heb ik zelf als DM-gedraaid.
Ik heb alleen ervaring met homebrew settings. Uit een module spelen vind ik geen probleem. Qua thema heeft swords&sorcery mijn voorkeur, maar andere thema's kunnen we zeker bespreken.
Ik hoor graag
Vriendelijke groet,
Gijs
-
Wizrard
- Joker
Hallo Gijs,
Leuk te horen dat je interesse hebt in deze groep.
We zijn momenteel nog opzoek naar een DM
.
Zelf speel ik nu ongeveer 1 keer in de week D&D 5E one shots met een andere groep Offline met behulp van de D&D Beyond app op de telefoon en een geprinte char sheet.
Samen met Edgar en Mannekris ben ik de oproep gestart voor het vormen van een groep in de regio van Breda, als iedereen het nog steeds leuk vindt om mee doen zijn we al met 4 leden
.
Volgens mij is het mogelijk om een kleine One shot te spelen met 3 spelers en 1 DM.
Weet iemand een leuke locatie voor het spelen van onze eerste sessie?
Groeten,
Wizrard
Leuk te horen dat je interesse hebt in deze groep.
We zijn momenteel nog opzoek naar een DM
Zelf speel ik nu ongeveer 1 keer in de week D&D 5E one shots met een andere groep Offline met behulp van de D&D Beyond app op de telefoon en een geprinte char sheet.
Samen met Edgar en Mannekris ben ik de oproep gestart voor het vormen van een groep in de regio van Breda, als iedereen het nog steeds leuk vindt om mee doen zijn we al met 4 leden
Volgens mij is het mogelijk om een kleine One shot te spelen met 3 spelers en 1 DM.
Weet iemand een leuke locatie voor het spelen van onze eerste sessie?
Groeten,
Wizrard
-
Veertje
- Uno
Ik woon ook in regio moerdijk, is er al een groep gemaakt?
-
ChuckEZard
- PIONier
Hi Veertje,
Zeker, maar er is vast ruimte voor meer. Kan je via persoonlijk bericht je WhatsApp nr sturen? Dan vraag ik de beheerder om je toe te voegen. Groeten, Gijs
Zeker, maar er is vast ruimte voor meer. Kan je via persoonlijk bericht je WhatsApp nr sturen? Dan vraag ik de beheerder om je toe te voegen. Groeten, Gijs