Cinque Terre (Rio Grande Games)

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

SvAtje
Standaard moderator

Cinque Terre (Rio Grande Games)

Bericht door SvAtje »

Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
AlliantieAJ
Burgemeester

Re: Cinque Terre (Rio Grande Games)

Bericht door AlliantieAJ »

SvAtje schreef: Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
leuke keuze, jammer dat die hier moeiilijk te verkrijgen is
Harleyman
Veenboer
Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Harleyman »

SvAtje schreef: Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
Op BGG heeft Rio Grande Games al aangeven dat dit spel een reprint ga krijgen, maar dat het veelal door corona (afstemming/afspraak met ontwerper Chris Handy kon niet doorgaan) het hoogstens langer gaat duren. De wil is er daarentegen van beide partijen en dat het hoogstens een kwestie van tijd is.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
SvAtje
Standaard moderator

Bericht door SvAtje »

Harleyman schreef:
Op BGG heeft Rio Grande Games al aangeven dat dit spel een reprint ga krijgen, maar dat het veelal door corona (afstemming/afspraak met ontwerper Chris Handy kon niet doorgaan) het hoogstens langer gaat duren. De wil is er daarentegen van beide partijen en dat het hoogstens een kwestie van tijd is.

Klinkt goed in ieder geval!
Afbeelding