Cinque Terre (Rio Grande Games)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
SvAtje
- Standaard moderator
Cinque Terre (Rio Grande Games)
Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
-
AlliantieAJ
- Burgemeester
Re: Cinque Terre (Rio Grande Games)
leuke keuze, jammer dat die hier moeiilijk te verkrijgen isSvAtje schreef: Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
-
Harleyman
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: Hetzelfde anders!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Op BGG heeft Rio Grande Games al aangeven dat dit spel een reprint ga krijgen, maar dat het veelal door corona (afstemming/afspraak met ontwerper Chris Handy kon niet doorgaan) het hoogstens langer gaat duren. De wil is er daarentegen van beide partijen en dat het hoogstens een kwestie van tijd is.SvAtje schreef: Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
Vaak is rond beter, soms vierkant!
-
SvAtje
- Standaard moderator
Harleyman schreef:Op BGG heeft Rio Grande Games al aangeven dat dit spel een reprint ga krijgen, maar dat het veelal door corona (afstemming/afspraak met ontwerper Chris Handy kon niet doorgaan) het hoogstens langer gaat duren. De wil is er daarentegen van beide partijen en dat het hoogstens een kwestie van tijd is.SvAtje schreef: Ligt dit spel te verstoffen in jouw collectie? Stuur mij een pb als deze je collectie mag verlaten.
Klinkt goed in ieder geval!