Om maar even zelf af te trappen:
Een dik applaus voor de organisatie van de bring & buy!!!!!!!
- Het was heel netjes geregeld, met duidelijke verkeersstromen om spellen te brengen en spellen te kopen.
- De stand was groot genoeg
- De 50 eurobar is een prima initiatief om ervoor te zorgen dat de duurdere spellen niet zomaar "verdwijnen"
- Beleid om vantevoren al aan te geven welke spellen niet worden geaccepteerd (Duitstalig of Franstalig, reclamespellen) is heel goed, zo voorkom je teveel onverkoopbare spellen op de tafels
Er is ruim 3.000 euro opgehaald voor Right to Play, wat een prachtig bedrag is.
Wat is jullie indruk van de bring&buy? Wat vond je van de opzet dit jaar? Heb je nog leuke koopjes gescoord?
Bring & Buy: hoe beviel het? (2021)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Bring & Buy: hoe beviel het? (2021)
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
Re: Bring & Buy: hoe beviel het?
En wat betreft koopjes: één van de leden van mijn bordspelclub scoorde een Carcassonne Katapult voor EUR 2,50. Jaloers......
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Bring & Buy: hoe beviel het?
Ik vond het geweldig en hoop volgend jaar op verdere uitbreiding. Veel verhalen gehoord over lange rijen dus als B&B kan groeien is dat alleen maar fijn. Bij goede voorbereiding is afgeven van je spellen een fluitje van een cent. Tot mijn grote (positieve) verbazing verkocht ik 7 van de 10 spellen én bleef de titel waarvan ik dacht dat ie als eerste weg zou zijn over. Goede aanvulling van de beurs!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Laatst gewijzigd door mazinho op ma 08 nov 2021, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Helemaal eens Tamara. Het verbaasde me wel dat Duitstalige spellen vorig jaar zo slecht verkochten. De tijd dat je als liefhebber op de Duitse markt was aangewezen is dan toch wel echt voorbij...
-
rober
- Standaard moderator
Ik vond dat jullie het goed geregeld hadden. Het inleveren en weer ophalen verliep soepel. Verder ben ik niet in de stand zelf geweest, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar in ieder geval fijn dat ik beide dagen maar 1 spel mee terug naar huis hoefde te nemen en ik tevens een leuke bijdrage heb kunnen doen aan het goede doel.
Nu kan ik weer gaten gaan vullen in de kast.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Nu kan ik weer gaten gaan vullen in de kast.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne

-
lordyazos
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Yannick
Niet op de stand zelf geweest, tijdens mijn demopauze 2 x voorbijgelopen. Zag er enorm druk, MAAR goed georganiseerd uit.
Dikke pluim dus!
Dikke pluim dus!