Spelers gezocht omgeving Cuijk / Nijmegen

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Rachel3615
Uno

Spelers gezocht omgeving Cuijk / Nijmegen

Bericht door Rachel3615 »

Hoi allemaal!

Ik ben Rachel (24) en woon samen met mijn vriend in Cuijk.
Wij zijn enorme bordspelliefhebbers en trekken dan ook wekelijks spellen uit de kast. We zouden het leuk vinden om wat vaker spellen te spelen met meer mensen dan alleen met ons tweeën.

Wij houden van veel soorten spellen: Orleans, Pandemic, El Dorado, Ticket to Ride, noem maar op; ook nieuwe spellen leren vinden we heel leuk!

Wij zouden graag ongeveer één keer in de maand een middagje (of doordeweekse avond) spellen spelen samen met mensen met eenzelfde plezier in het spelen van bordspelletjes.

Ook vinden wij het niet erg om een stukje te rijden, het gaat natuurlijk om de gezelligheid :)

Als het je iets lijkt, mag je altijd reageren of een privé-berichtje sturen.

Hopelijk tot snel! :D
Loussoe
Locomotief

Re: Spelers gezocht omgeving Cuijk / Nijmegen

Bericht door Loussoe »

Hey Rachel en vriend :)

Ik ben marlous, ben 34 jaar, woon in oss en zou graag weer wat meer offline spelletjes doen! Ik ben er een aantal jaar tussenuit geweest ivm oa lockdowns.
Hebben jullie al een groepje samen gesteld? Is er nog plek?

Groetjes, marlous
Bazs
Joker

Bericht door Bazs »

Zoeken jullie nog mensen Rachel?
Ik kom zelf ook uit Cuijk en zou het niet erg vinden om wat meer spellenmensen dichter bij huis te vinden. Mijn spellencollectie en -interesse varieert van eenvoudig tot gecompliceerd en van alles daar tussenin :D
Ben zelf 43 mocht leeftijd nog een issue zijn.
Roelger
PIONier

Re: Spelers gezocht omgeving Cuijk / Nijmegen

Bericht door Roelger »

Hallo rachel.
Wat een leuk idee. Ik ben zelf ook erg dol op bordspellen spelen. Het lijkt me dan ook heel erg leuk om mee te doen. Zoeken jullie nog steeds mensen voor zo n spellen avond. Ik hoi zelf van hele diverse spellen, en heb zelf ook aardig wat spellen in mijn collectie. Ik zie wel een bericht terug verschijnen of je nog steeds speler zoeken, om mee te spelen.
Ik woon in cuijk sinds kort, en ben 39 jaar. En me vriendin vind het misschien ook leuk om mee te doen.

Groetjes roel