Hallo spellenvrienden!
Ik speel met een klein clubje (4-10) vrienden graag thematische co-op Ameritrash en we zijn altijd op zoek naar gezellige mensen om mee te spelen.
Grote favorieten van onze groep zijn Eldritch Horror, Arkham Horror (zowel LCG als 3E), Aeon's End en Mansions of Madness maar ook Sleeping Gods, Legacy of Dragonholt, Fireball Island, Shadows of Brimstone, Detective: City of Angels, Darkest Night, LOTR LCG, Legendary Encounters, Defenders of the Realm, Mage Knight, Unfathomable, Journeys in Middle Earth en War of the Ring komen af en toe op tafel. Ook draaien we onze hand niet om voor het betere puzzel & escape werk zoals T.I.M.E Stories, Unlock en Exit en organiseren we soms avonden waarop we partygames zoals Codenames, Salem, Weerwolven, Spyfall en Poetry for Neanderthals spelen.
Alhoewel we grotendeels co-op spelen komt er sporadisch ook wel eens iets anders op tafel zoals Wizwar, Talisman, Dungeon Quest, Unmatched, Mage Wars, Call of Cthulhu LCG en Keyforge.
Wij zijn een laagdrempelig, vriendelijk en sociaal gezelschap. Leeftijd variëert van 30-50 jaar. De groep bestaat uit zowel mannen als vrouwen. Voor het spelen eten we graag een hapje samen (geen verplichting om aan te haken natuurlijk, wel heel gezellig) en tussen het spelen door is er altijd ruimte voor gezellig geklets en wat lekkers te snacken. Er wordt doorgaans veel gelachen op onze spellenavonden. Een deel van de groep speelt ook D&D met elkaar en in de toekomst willen we ook een Call of Cthulhu RPG campaign gaan opzetten.
We spelen op dit moment nog steeds in Capelle aan den IJssel, op de grens van Rotterdam maar in 2022 zal die speeltafel verhuizen naar Rotterdam Noord. Frequentie wisselt nog wel eens: in een goede week komen we wel 2-3 keer bij elkaar voor een spelletje maar er wordt ook wel eens een week overgeslagen. Incidenteel spelen we ook op TTS bovengenoemde spellen.
Interesse? Laat hier een berichtje achter, stuur een PB of mail op mikevanschijndel@gmail.com!
Mike
Co-op Ameritrash/RPG boardgames in Rotterdam
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Mike74
- Meeple
Co-op Ameritrash/RPG boardgames in Rotterdam
Laatst gewijzigd door Mike74 op zo 10 jul 2022, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
beekiebeekie
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: beekiebeekie
Re: Co-op Ameritrash in Rotterdam
https://www.facebook.com/groups/591311831708613/
Wij zijn een groep waar we zeker mensen hebben die zeer in deze spellen geinteresseerd zijn. Die komen bij ons ook vaak genoeg aan tafel. We hebben een platform op FB om gemakkelijk mensen uit te nodigen en een WhatsApp groep om kennis te maken en chatten.
Wees welkom.
Wij zijn een groep waar we zeker mensen hebben die zeer in deze spellen geinteresseerd zijn. Die komen bij ons ook vaak genoeg aan tafel. We hebben een platform op FB om gemakkelijk mensen uit te nodigen en een WhatsApp groep om kennis te maken en chatten.
Wees welkom.
-
Mike74
- Meeple
Re: Co-op Ameritrash in Rotterdam
Ik geef mijn berichtje een bump!
Nog steeds ruimte voor nieuwe spelers.
De laatste weken spelen we veel Marvel Legendary, Dice Throne, Sword & Sorcery, Arkham Horror 3rd Edition en Summoner Wars.
De laatste weken spelen we veel Marvel Legendary, Dice Throne, Sword & Sorcery, Arkham Horror 3rd Edition en Summoner Wars.
-
evalien
- PIONier
Re: Co-op Ameritrash/RPG boardgames in Rotterdam
Hallo, Vele jaren te laat maar ik ben benieuwd of jullie nog in Rotterdam spelen en wel eens extra spelers zoeken 
Mijn voorkeur ligt ook bij co-op en erg thematische spellen, zoals veel ameritrash. Ik speel o.a. Horrified en de co-op variant van Unmatched.
Mijn voorkeur ligt ook bij co-op en erg thematische spellen, zoals veel ameritrash. Ik speel o.a. Horrified en de co-op variant van Unmatched.