Spelers gezocht omgeving Oosterhout/Breda/Tilburg

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Andromeda253
Joker

Spelers gezocht omgeving Oosterhout/Breda/Tilburg

Bericht door Andromeda253 »

Ik ben op zoek naar gezellige mensen om daarmee gezellig bordspellen te spelen. Ik ben een man van 47 en heb inmiddels een flinke verzameling van bordspellen. Helaas is de vaste groep met spelers een beetje uit elkaar gevallen, maar op deze manier hoop ik toch weer een groepje te kunnen samenstellen.

Even een kort overzicht van de spellen die ik heb:
7 Wonders, 7 Wonders Architects, 7 Wonders Duel, Azul, Azul Ramen van Sintra, Catan + uitbreidingen, Dominion + uitbreidingen, Pandemic, 30 seceonds, Rovers van de Noordzee, Terraforming Mars Ares Expedition, Viticulture, Machi Koro, Splendor, Robo Rally, King Tokyo, Tsuro of the Seas, My City, Tiny Towns, It's a Wonderful Kingdom, Ticket to Ride, Imperial Settlers, Camel Up, Codenames, Mysterium, Cubirds etc etc.

Binnekort verwacht ik nog Sleeping Gods, Destinies, The Search of Planet X, Betrayal at the House on the Hill en Orleans.

Dus laat me weten of je interesse hebt.
beekiebeekie
Party Animal
Persoonlijke Ondertitel: beekiebeekie

Re: Spelers gezocht omgeving Oosterhout/Breda/Tilburg

Bericht door beekiebeekie »

https://www.facebook.com/groups/591311831708613/

We hebben een platform op FB om gemakkelijk mensen uit te nodigen en een WhatsApp groep om kennis te maken en chatten. Begonnen als A15 nabij Gorinchem en Dordt, maar nu flink gegroeid tot aan Breda en Zwolle toe.

Wees welkom.
Gebruiker 22959

Bericht door Gebruiker 22959 »

Heey Andromeda, zoek je nog steeds mensen in de buurt van Oosterhout? Wij wonen in Oosterhout (man 58, vrouw 52) die op zoek zijn naar mensen om bordspellen mee te spelen.
Kuijp
PIONier

Bericht door Kuijp »

Gebruiker 22959 schreef: vr 03 jan 2025, 20:43 Heey Andromeda, zoek je nog steeds mensen in de buurt van Oosterhout? Wij wonen in Oosterhout (man 58, vrouw 52) die op zoek zijn naar mensen om bordspellen mee te spelen.
Hey, ik kom ook uit Oosterhout en was op internet aan het zoeken of er ergens een bordspel avond werd gehouden, maar kwam eigenlijk alleen dit tegen. Ik (man, 37) ben ook geïnteresseerd om samen bordspellen te spelen
Effo
PIONier

Bericht door Effo »

Hallo. Ik woon sinds kort in Oosterhout (NB) en ik zoek ook een goede groep om mee te spelen. Zijn jullie nog open voor nieuwe spelers?