Spelers gezocht in Lienden (Lienden tot V'daal-Wageningen)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
MCR
PIONier

Spelers gezocht in Lienden (Lienden tot V'daal-Wageningen)

Bericht door MCR »

Hallo,

Ik ben 36 jaar, woon in Lienden en ben op zoek naar mensen in mijn omgeving die ook vooral graag bordspellen spelen. Heb dit al eerder geprobeerd maar helaas liep dat eigenlijk op niets uit. Toch weet ik zeker dat ze er zullen zijn, dus mensen, overtuig mij dat dat inderdaad zo is en laat van je horen ^_^

groet,

Maarten

ps: naar aanleiding van de reactie op wat ik eigenlijk graag speel? Dat zijn dan bordspellen :P
Eigenlijk heb ik niet echt een favoriet en sta ik zown beetje overal wel voor open. Ik ken eigenlijk ook nog niet heel veel bordspellen, maar sta altijd open om te leren. Een spelletje stenen tijdperk vind ik erg leuk, een potje Catan + Ridders of Carcasonne is ook altijd goed. Ben ook nog altijd op zoek naar mensen die het leuk vinden om Catan duel te spelen. Spellen waarbij je elke beurt weer teveel mogelijkheden hebt om te kiezen is ook altijd een leuke uitdaging. Ingewikkeldere spellen vallen ook prima binnen mijn mogelijkheden, maar als ik zown spel voor het eerst speel heb ik altijd wel een herkansing nodig om toe te kunnen passen wat ik ervan begrepen heb ;)

geeft dit wat duidelijkheid tot zo ver? :crazy:
Laatst gewijzigd door MCR op za 05 mar 2022, 23:49, 3 keer totaal gewijzigd.
El Rubinio
Professor Pimpel

Re: Spelers gezocht in Lienden (Lienden tot V'daal-Wageninge

Bericht door El Rubinio »

Maar wat voor soort spellen speel je? Misschien dat mensen dit ook wel willen weten.