Hallo, ik (32M) heb een tijdje terug online een oneshot gespeeld, maar verder ben ik helemaal nieuw in de DnD wereld. Al wel veel info gelezen en en dingen opgezocht. Ik ben gek op bord/kaart/computer spellen. maar nog nooit een TTRPG gespeeld, dit laatste wil ik graag verandering in brengen.
Ik zou graag een vaste groep vinden, maar ben ook al blij als ik aan een one shot of een mini campaign kan mee doen.
Ik woon in de buurt van Almelo. Nu alles weer kan zou ik graag IRL willen afspreken dan zou het fijn zijn als het enigszins in de buurt is. Ik heb een auto dus verplaatsen is geen probleem, ik zoek in het gebied Zwolle - Enschede. Maar een groep die alleen online speelt vind ik ook geen probleem.
Heb je geen groep, maar ben je net als mij opzoek naar een groep laat dan ook van je horen. Als we genoeg mensen bij elkaar krijgen, kunnen we misschien zelf een groep beginnen.
Nieuwe speler zoekt DnD groep (omgeving Zwolle - Enschede)
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
SirOj117
- Joker
-
Chrisss
- Joker
Re: Nieuwe speler zoekt DnD groep (omgeving Zwolle - Ensched
Leuk, nog een groep in Zwolle. Ik doe mee. Als speler of als Dm als niemand anders dat wil oppakken.
Als je ook zin hebt laat dan wat van je horen.
Als je ook zin hebt laat dan wat van je horen.
-
BergyM
- Uno
Hallo.
Ik zoek zelf ook een groep voor in de buurt ga nu 1x in de maand als het meezit naar het westen voor ee potje dnd woon zelf in Hengelo (36m) ben ook nog niet heel ervaren ermee. Dus als je nog mensen zoekt laat maar weten.
Mvg
Ik zoek zelf ook een groep voor in de buurt ga nu 1x in de maand als het meezit naar het westen voor ee potje dnd woon zelf in Hengelo (36m) ben ook nog niet heel ervaren ermee. Dus als je nog mensen zoekt laat maar weten.
Mvg
-
SatansUnicorn66
- PIONier
hoi hoi,
Hebben jullie ondertussen al een groep?
Ik zoek samen met een friend ook nog een groep voor 1x in de week of 1x in de weken in de omgeving van enschede - almelo - hengelo.
Ik ben zelf ook een beginner, my friend heeft al wel wat meer gespeeld.
Als jullie nog niks hebben is het misschien een optie op met zijn allen een groep te vormen? ( wij zijn allebij 24 y/o)
Hebben jullie ondertussen al een groep?
Ik zoek samen met een friend ook nog een groep voor 1x in de week of 1x in de weken in de omgeving van enschede - almelo - hengelo.
Ik ben zelf ook een beginner, my friend heeft al wel wat meer gespeeld.
Als jullie nog niks hebben is het misschien een optie op met zijn allen een groep te vormen? ( wij zijn allebij 24 y/o)
-
Berberreian
- Uno
Hoi allemaal,
Er lijkt zich hier al een mooi groepje uit te tekenen! Ik (29F) woon in Almelo, maar ik hoop binnen een jaar naar Zwolle te verhuizen en zoek dus in dezelfde regio naar een groep. Ik heb een jaar of 4 ervaring met dnd 5e en ik heb ook dnd 3.5, Shadowrun, Blades in the Dark and Werewolf the Apocalypse gespeeld. Ik doe het liefst mee als speler en ik heb helaas weinig ruimte te bieden om te spelen maar ik zou graag mee doen!
Er lijkt zich hier al een mooi groepje uit te tekenen! Ik (29F) woon in Almelo, maar ik hoop binnen een jaar naar Zwolle te verhuizen en zoek dus in dezelfde regio naar een groep. Ik heb een jaar of 4 ervaring met dnd 5e en ik heb ook dnd 3.5, Shadowrun, Blades in the Dark and Werewolf the Apocalypse gespeeld. Ik doe het liefst mee als speler en ik heb helaas weinig ruimte te bieden om te spelen maar ik zou graag mee doen!
-
Rebbie23
- Joker
Hallo Iedereen
Ik ben Rebecca 26(f). Ik zoek ook een vaste groep omgeving Zwolle. Ik zie dat er al aardig een groepje wordt gevormd maar als er nog ruimte is voor extra speler lijkt me het gezellig om er bij te komen. Ik hen aantal jaren ervaring met dnd en af en toe andere one shot rollenspellen. Ik ben meestal speler maar af en toe een dm ik een one shot. Ben nog niet heel zeker als dm.
Groetjes Rebecca
Ik ben Rebecca 26(f). Ik zoek ook een vaste groep omgeving Zwolle. Ik zie dat er al aardig een groepje wordt gevormd maar als er nog ruimte is voor extra speler lijkt me het gezellig om er bij te komen. Ik hen aantal jaren ervaring met dnd en af en toe andere one shot rollenspellen. Ik ben meestal speler maar af en toe een dm ik een one shot. Ben nog niet heel zeker als dm.
Groetjes Rebecca
-
SirOj117
- Joker
Een tijd terug ben ik samen met een paar andere mensen een groep begonnen, maar de groep zit al vol. Ik had de laatste tijd niet zo veel meer op deze site gekeken.
Ik kijk wel met enige regelmaat op discord SirOj#2649. Dus voeg me daar toe als je mij een berichtje wil sturen. Mocht er in de toekomst plek komen in onze groep dan is dat de eerste plek waar ik kijk.
Ik kijk wel met enige regelmaat op discord SirOj#2649. Dus voeg me daar toe als je mij een berichtje wil sturen. Mocht er in de toekomst plek komen in onze groep dan is dat de eerste plek waar ik kijk.