Speler(s) gezocht regio Helmond / Deurne

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Xela91
PIONier

Speler(s) gezocht regio Helmond / Deurne

Bericht door Xela91 »

Hoi allemaal,

Ik ben 30 jaar en woon in Helmond. Zijn er nog mensen die het leuk vinden om in een groepje regelmatig bordspellen te spelen? Via dit forum ben ik al in contact gekomen met iemand om samen te spelen en we zoeken eigenlijk nog een paar anderen om aan te sluiten.

Aanstaande maandag (7 maart) is de bedoeling om bij elkaar te komen, dan kijken we of het klikt en zien we vervolgens wel hoe en wat verder.

De spellen waar wij tot nu toe raakvlak mee hebben zijn Wingspan, Port Royal, Guillotine, Love Letter en Alhambra.

Zelf hou ik ook van spellen zoals Everdell en Tapestry

Als je het leuk lijkt om mee te spelen (kan ook na 7 maart) stuur even een pb of laat hier iets achter

Groetjes,
Joost
liefde_is
Veenboer

Re: Speler(s) gezocht regio Helmond / Deurne

Bericht door liefde_is »

Hallo Allen

Na een gezellige avond afgelopen maandag waarop ik Tapestry glorieus verloor van Joost, hebben we besloten aanstaande maandag wederom een spelavond te plannen. Er is nog plek voor 2 spelers aan de tafel en we zouden het leuk vinden als meer mensen meespelen.

Ik rijd daarvoor vanuit Deurne naar Helmond en kan eventueel iemand vanuit Deurne meenemen. We willen rond 19.30 beginnen.

Groetjes Wendy