sci-fi rpg Noord Drenthe/Zuid Groningen spelers gezocht

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bramrpgadgets
Joker

sci-fi rpg Noord Drenthe/Zuid Groningen spelers gezocht

Bericht door Bramrpgadgets »

Hallo avonturiers, Voor een Stars Without Number campaign ben ik (35 M) op zoek naar 2-3 spelers in de buurt van Eelde om onze groep compleet te maken.

Campaign informatie “The Alliance is not the only mayor power in this sector, megacorporation’s, scavenger fleets, religious fanatics and forgotten empires battle for dominance. Amit this power struggle your crew of mercenaries/pirates/free traders tries to survive and strife, taking on any job that pays the bills.”

De campaign wordt (hopelijk :P) een post apocalyptische space western met "Firefly" als grootste inspiratiebron. Ik gebruik daarbij de regels van Stars Without Numbers een soort sci-fi D&D retro kloon. Jullie spelen dan de bemanning van een ruimteschip en verkennen de sector en voeren illegale missies uit. De focus zal liggen op survival, missies uitvoeren en character development. (met een aangepast xp systeem gefocust op de doelen van de PC’s)

Praktische informatie -Speeldagen en frequentie: om de week, waarschijnlijk op een woensdag- of donderdagavond

-Groep samenstelling: Een lokale gemengde groep van 30+ met veel tot geen rpg ervaring (Stars Without Number is nieuw voor alle spelers dus de campaign is geschikt voor spelers die nog geen ervaring met rpg’s of SWN hebben)

-Locatie: Zal eerst bij mij thuis zijn en daarna wat rouleren. Ik heb geen huisdieren (allergisch voor katten, maar waarom gaan die toch altijd op mijn schoot zitten?:P)

-Gamemaster: dat ben ik :P Ik heb jaren D&D en verschillende andere rpg’s als gamemaster gespeeld en zie er naar uit om weer een irl groep te gaan vermaken.

Ben je nieuwsgierig of wil je meer weten? Vraag gerust! Ik ben ook op Discord te vinden onder: Bramrpgadgets#1530
Bramrpgadgets
Joker

Re: sci-fi rpg Noord Drenthe/Zuid Groningen spelers gezocht

Bericht door Bramrpgadgets »

Er is nog één plek over..