DM zoekt Dungeons & Dragons 5e speler (Waddinxveen)

voor eenzame RPG-spelers die verwante zielen zoeken

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

AartvB
PIONier

DM zoekt Dungeons & Dragons 5e speler (Waddinxveen)

Bericht door AartvB »

Hallo allemaal! Ik ben Aart, 22 jaar, en heb al een tijdje ervaring met DM'en. Ik heb eerst een tekst-only online campaign gedaan, en ik ben nu bezig met een online voice only campaign en een real life campaign in Waddinxveen.

Met de groep in Waddinxveen zijn we nu een aantal maanden bezig, we hebben het erg naar ons zin. Vanwege corona hebben we veel online gedaan, maar vanaf komende week gaan we weer op locatie aan de slag! Echter, door omstandigheden is er een speler uitgevallen, dus we zoeken een nieuwe speler om zo weer op 5 avonturiers + DM te komen.

We zijn bezig met het "ZEITGEIST: The Gears of Revolution" avonturenpad. Het speelt zich af in een wereld die in veel opzichten lijkt op een typische D&D wereld, maar er is een industriële revolutie gaande. Deze campaign is niet per se gefocussed op combat (al komt het er ook zeker in voor), sociale interacties zijn minstens zo belangrijk.

Ik zoek spelers die:
- respect hebben voor anderen.
- enthousiast zijn.
- geen perfect karakter willen spelen, flaws zijn essentieel bij roleplaying!
- trouw notities bijhouden over wat er gebeurd is.
- niet steeds afzeggen (noodgevallen zijn natuurlijk niet uit te sluiten, maar houd verder de D&D avonden vrij!)

Ervaring is niet nodig, nieuwe spelers zijn van harte welkom!

De sessies zijn op woensdagavonden om de week van half 8 tot ongeveer 11 uur, in Waddinxveen.

We zijn al even bezig, maar we hebben net een onderdeel van het verhaal afgerond, dus het is niet zo erg dat je het begin niet hebt meegemaakt, veel van wat er zal gebeuren tijdens de komende sessies hangt slechts losjes af van wat er eerder is gebeurd. Eventuele achtergrond informatie die je mist zal je vanzelf bijgebracht worden, en we hebben zelfs een backlog van alle avonturen tot nu toe, mocht je geïnteresseerd zijn.

Zoals gezegd: volgende week woensdag is de volgende sessie, dus laat het vooral weten als je interesse hebt!