Spelers gezocht omgeving Wageningen, Arnhem, Nijmegen

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
belenos
PIONier

Spelers gezocht omgeving Wageningen, Arnhem, Nijmegen

Bericht door belenos »

Hoi, ik ben Bert Jan, 60 jaar. Alleenwonend, wat mij prima bevalt. Alleen voor mijn bordspel hobby niet echt handig. :)
Ik zou het leuk vinden om een groepje mensen (3 a 4?, leeftijd niet van belang) om met enige regelmaat samen bordspellen mee te spelen. Ik heb een brede smaak in bordspellen. Ik heb zelf uiteraard een aantal leuke spellen (o.a. Everdell, Wingspan, Paleo, Bonfire) maar vind het ook leuk om nieuwe bordspellen te leren kennen. Ik hou van redelijk complexe spellen en ook van coöperatieve spellen.
Sowieso heb ik nog een aardige lijst met bordspellen die ik wel zou willen spelen/aanschaffen. :)

Mocht je belangstelling hebben? Laat het weten!
Stijn van Voorst
PIONier

Re: Spelers gezocht omgeving Wageningen, Arnhem, Nijmegen

Bericht door Stijn van Voorst »

Hoi Bert Jan,

Ik weet niet of je nog mensen zoekt, maar ik heb wel belangstelling. Ik ben 31, woon in Nijmegen en heb ook geen huisgenoten om spellen mee te spelen. Ik hoor het wel!

Groetjes,
Stijn
Eis-T
Grote Dienaar

Bericht door Eis-T »

In wageningen is er een actieve groep waar je van harte welkom bent om mee te doen. Het is een lekker gemengd gezelschap (jong en oud, nederlands en internationaal) en er zijn altijd wel gelijkgestemden te vinden om nieuwe spellen uit te proberen.

Pas heb ik dit stuk op de site van de Wageningse spellengroep gezet wat goed samenvat wat er allemaal te doen is, en hoe 't werkt. Het blijft een studentenstad, dus voor de toegankelijkheid heb ik het in 't Engels geschreven: https://wageningenboardgamers.com/wagen ... happening/
Afbeelding
Een regionale bordspelagenda, blogs en meer: WageningenBoardGamers
belenos
PIONier

Bericht door belenos »

Stijn van Voorst schreef: Hoi Bert Jan,

Ik weet niet of je nog mensen zoekt, maar ik heb wel belangstelling. Ik ben 31, woon in Nijmegen en heb ook geen huisgenoten om spellen mee te spelen. Ik hoor het wel!

Groetjes,
Stijn
Hoi Stijn, leuk dat je op mijn oproep reageert. Ik heb je een PB gestuurd.
Groetjes, Bert Jan
belenos
PIONier

Bericht door belenos »

Eis-T schreef: In wageningen is er een actieve groep waar je van harte welkom bent om mee te doen. Het is een lekker gemengd gezelschap (jong en oud, nederlands en internationaal) en er zijn altijd wel gelijkgestemden te vinden om nieuwe spellen uit te proberen.

Pas heb ik dit stuk op de site van de Wageningse spellengroep gezet wat goed samenvat wat er allemaal te doen is, en hoe 't werkt. Het blijft een studentenstad, dus voor de toegankelijkheid heb ik het in 't Engels geschreven: https://wageningenboardgamers.com/wagen ... happening/
Hoi Eis-T

Bedankt voor je reactie.
Ik heb inderdaad gezien dat er een aktieve bordspellen groep in Wageningen bestaat.
Het is zeker mijn plan om daar eens te gaan kijken. Helaas is het tot nog toe niet gelukt een naar een wageningenboardgamers bijeenkomst te gaan. Maar dat gaat zeker een keer gebeuren.