Shut up en sit down heeft vorige week een zeer positieve video geplaatst over Netrunner en specifiek de doorstart via Nisei (fanmade vervolg van netrunner)
Ik ben weer zo enthousiast geworden dat ik eigenlijk op zoek ben naar mensen die het ook weer willen oppakken en regelmatig willen spelen in de buurt van eindhoven/helmond(iets verder mag ook)
Ik ben zeker bereid om het eens te demo'en om te kijken of je ook enthousiast wordt.
Laat maar weten.
Netrunners spelers gezocht in het zuiden van het land!
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Luminati
- Joker
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Netrunners spelers gezocht in het zuiden van het land!
Fantastisch spel! Randstedeling hier, met sowieso al te weinig tijd voor spellen. Maar ik hoop zeker dat je iemand vindt
. Het blijft nog altijd mijn beste spel; er zit gewoon zoveel in. Het thema is daarnaast ook fantastisch en lekker cynisch. Dat kunnen we wel gebruiken in deze tijden.