Gloomhaven digital (online)

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Nielske
Meeple

Gloomhaven digital (online)

Bericht door Nielske »

Beste medespelers,

Al een tijdje ben ik geïnteresseerd in Gloomhaven - de digitale variant. Het lijkt me leuk om te starten met een vaste party en (op een vaste avond) elke week een paar uur te spelen. Een party bestaat uit maximaal 4 personen. Dus er hoeven slechts 3 gegadigden te zijn! :D

Spelen kan natuurlijk online. Maar mocht je in de buurt van Helmond wonen, dan kun je gerust met je laptop aanschuiven bij mij thuis :thumbup:.

Iemand geïnteresseerd? Reageer op dit topic of stuur me een pm!

Terzijde, hij is nu in de sale!

Labels:
Voltar
Meeple

Re: Gloomhaven digital (online)

Bericht door Voltar »

Hoi

Ik ben wel geïnteresseerd. Kort voor de vakantie heb ik Gloomhaven gekocht, maar ik heb het eigenlijk nog niet gespeeld, dus ik ben een absolute beginner. Het lijkt me leuk om met anderen te spelen.

Groet,
Bert
nordschleife
Jakkiebak!

Bericht door nordschleife »

Hallo,

Op zich heb ik wel interesse om mee te doen, al loop ik wel in de volcontinu en zal niet elke week op dezelfde dag tijd hebben.

Groeten,
Michael
Nielske
Meeple

Bericht door Nielske »

Hey Voltar,

Mooi dat je gemotiveerd bent. Vanwege een gebrek aan reacties heb ik het spel nog niet gekocht. Laten we kijken of we tenminste nog één iemand kunnen vinden en samen een (vaste) avond kunnen prikken om te gamen. Dan koop ik daarna direct het spel.
Nielske
Meeple

Bericht door Nielske »

Ter info, Gloomhaven kun je gratis downloaden tussen 22-29 september! Zie Epic store.
Morri
Jakkiebak!

Bericht door Morri »

Ik heb hier wel interesse in. Ik heb het spel al een tijdje digitaal.
Afbeelding
Nielske
Meeple

Bericht door Nielske »

Hoi Mensen,

Inmiddels heb ik wat meer tijd om hier aan te besteden. Wellicht leuk om eens online af te spreken? Ikzelf heb ruimte op de maandagavond. Iemand interesse?
Morri
Jakkiebak!

Bericht door Morri »

Nielske schreef: Hoi Mensen,

Inmiddels heb ik wat meer tijd om hier aan te besteden. Wellicht leuk om eens online af te spreken? Ikzelf heb ruimte op de maandagavond. Iemand interesse?
Ja hoor!
Afbeelding
Morri
Jakkiebak!

Bericht door Morri »

Ik ga me hier voor afmelden.
Afbeelding
Nielske
Meeple

Bericht door Nielske »

Ik ga me hier voor afmelden.
Sorry, ik heb 't forum niet goed in de gaten gehouden. Mocht je (vanaf morgen) toch nog willen afspreken, dan hoor ik 't graag.

Zo ja, enig idee hoe we buiten dit forum kunnen contacten? (Ik heb Discord, maar gebruik 't zelden. :?
Lutijn
PIONier

Bericht door Lutijn »

Ik heb net gloomhaven maar alleen nog beetje tutorial gespeeld.
Nielske
Meeple

Bericht door Nielske »

Dan heb jij het al meer gespeeld dan ik.
Kun je toevallig 's avonds op maandag of donderdag afspreken? Ik bedoel niet per se aanstaande dagen, meer in 't algemeen. Wil er als 't even kan een vast avondje van maken.
Peter91
Joker

Bericht door Peter91 »

Nielske schreef: Hoi Mensen,

Het lijkt mij tof om samen Gloomhaven digitaal te spelen. Ikzelf heb iets ervaring met het spel. Zowel digitaal als met het bordspel heb ik 15 scenario's gespeeld. Het lijkt mij een leuk idee om met één of meerdere door het hele spel te gaan en met nieuwe karakters te spelen.

@Nielske, ik stuur je ook een persoonlijk bericht met mijn telefoonnummer. Ik heb het gevoel dat we via daar sneller kunnen afstemmen.
Nielske
Meeple

Bericht door Nielske »

@Lutijn: k'heb gisteren Discord geïnstalleerd. Moet even alles goed instellen, daarna voeg ik je toe. Denk dat dat morgen of woensdag wordt.

@Peter91: Da's prima, ik zie je PM wel verschijnen dan! Heb je toevallig ook Discord? (En zo niet, is dat wel een optie? Denk namelijk dat we daar tijdens 't gamen ook gebruik van gaan maken.)
Lutijn
PIONier

Bericht door Lutijn »

top, zou tof zijn als er nog een derde persoon bij komt. met 2/3 schijnt beste te zijn