Spelers gezocht voor bordspellen

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Vampire1476
Joker

Spelers gezocht voor bordspellen

Bericht door Vampire1476 »

Hallo allemaal,

Ik ben een 45-jarige oude man die van bordspellen, videogames en rpg's houdt.
Ik ben op zoek naar mensen die graag bordspellen, rpg's spelen, en een gezellige middag of avond willen hebben.
Ik woon in Duitsland in Heede net over de grens bij Bourtange(Groningen) erg afgelegen, en heb zelf helaas geen vervoer om me te kunnen verplaatsen.
Wat ik aanbied is een plek om te spelen, ik heb ruimte en tijd zat.
Het maakt mij niet uit wat er gespeeld gaat worden als het maar gezellig wordt.
Je kan zelf je spel mee brengen of we kunnen 1 van de spellen spelen die ik zelf heb.
Drinken en hapjes verzorg ik.
Ik hoop dat ik zo op deze manier een clubje kan vinden die graag samen komen om 1 keer in de zoveel tijd iets te gaan doen.
Ik ben voor veel dingen wel in mits in overleg.
Ik heb ook wat d&d ervaring ben alleen zelf geen dm, heb het alleen zelf een paar keer gespeeld, dus als er mensen zijn die nog mensen zoeken bied ik me aan, ik kan alleen niet zelf reizen omdat ik zelf geen auto heb.
De spellen die ik zelf heb zijn:
Talisman 4th edition helemaal compleet met alle expansions
Robinson Crusoe adventures on the cursed island
Friday the 13th horror at camp Crystal Lake
Axis and allies
Axis and allies Europe
Peking mysteries
Star wars imperial assault

Met vriendelijke groet Jasper

P.S stuur een berichtje als je geïnteresseerd bent ;)
Voltar
Meeple

Re: Spelers gezocht voor bordspellen

Bericht door Voltar »

Hallo

Als je geïnteresseerd bent in het spelen van een online RPG, zie dan hier: https://www.bordspelmania.eu/rollenspel ... 32794.html