Spelers gezocht regio Diest - Hasselt

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Livandor
Joker

Spelers gezocht regio Diest - Hasselt

Bericht door Livandor »

Na een periode van een klein jaar bordspellen spelen ben ik op zoek naar andere spelers om samen te komen en gezellig wat bordspellen te spelen.

Ik begon mijn avontuur in juli 2021 met De Legenden van Andor en kreeg de microbe flink te pakken. Ondertussen speelde ik een hele resem titels, voornamelijk solo:

- Gloomhaven
- Fields of Arle
- Paleo
- Wingspan
- Terraforming Mars
- Lost Ruins of Arnak
- Pandemic
- Welcome to the Moon
- Imperium Classics

En nog veel andere kleinere (solo) spellen die ik speel genre Maquis, Coffee Roaster, The Bloody Inn, ..

Ik sta open voor heel veel titels, lichtere en zwaardere. Ben nog volop in de ontdekkingsfase en heb vele klassiekers nog niet gespeeld. Speel zo af en toe met mijn vriendin samen een bordspel maar wil graag op regelmatige basis aan de slag met andere bordspelfanaten.

Er kan hier thuis gespeeld worden maar kan mij evenzeer makkelijk verplaatsen.

Veel spelplezier!