Hoi allemaal!
Ik ben Roel (39) en woon in Cuijk.
Ik ben enorme bordspelliefhebber. Ik zouden het leuk vinden om wat vaker spellen te spelen zodat ik vaker bordspellen kan spelen,omdat ik niet veel mensen om me heen ken die dat leuk vinden.
Ik heb een vriendin, en zij vind het soms wel leuk om meet te spelen.
Ik houd van veel soorten diverse spellen: colonisten van catalogus, Ticket to Ride 30 seconds fase 10 cluedo , carcason triviant kaartspellen , beverbende noem maar op; ook nieuwe spellen leren vinden we heel leuk!
Wij zouden graag ongeveer één keer in de maand een doordeweekse avond of in het weekend) spellen te spelen samen met mensen met eenzelfde plezier in het spelen van bordspelletjes.
Ook vinden wij het niet erg om een stukje te rijden, het gaat natuurlijk om de gezelligheid
Als het je iets lijkt, mag je altijd reageren of een privé-berichtje sturen.
Vriendelijke groet roel Gerritsen
Spelers gezocht voor avondje bordspellen te spelen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Roelger
- PIONier