Spelers gezocht in Nijmegen en omgeving

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Nikkie66
Uno

Spelers gezocht in Nijmegen en omgeving

Bericht door Nikkie66 »

Hi,

Ik ben Nikkie, 32 jaar en woon met 3 katten en iets meer dan 100 spellen in Nijmegen.
Helaas de laatste jaren al mijn spellenspelers verloren dus het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik geef de voorkeur aan spelen met 2 tot 4 mensen. :) Ik woon in Nijmegen en werk in Arnhem en ik kan verplaatsen dus qua afstand is er veel mogelijk, evenals doordeweeks als in het weekend.

Het lijkt me leuk om meerdere keren per maand te spelen, maar in ieder geval één keer per maand. Een groepje waarmee we de ene keer met 2 en de andere keer met 4 zijn is ook prima of meerdere spelpartners/groepjes.

Oja, mijn spellen zijn gevarieerd, maar ik vind uitgebreide spellen het leukst. Maar ook kleine spelletjes vind ik helemaal prima. Een aantal spellen welke ik graag speel: Ticket to ride, het stenen tijdperk, takenoko, munchkin, clever en dominion.
Daarnaast heb ik ook nog een aantal spellen in de kast die nog nooit gespeeld zijn, dus die zou ik ook graag eens spelen! :)
finalstruggle
Geheim Genootschap

Re: Spelers gezocht in Nijmegen en omgeving

Bericht door finalstruggle »

Hi wat vervelend dat je mensen om je heen bent verloren! Ik woon en speel graag ook bordspellen in Nijmegen. Vaak 1 op 1 met iemand uit de buurt maar wie weet kunnen we wat uitbreiding gebruiken! Stuur maar privé bericht als je interesse hebt en wie weet kunnen we een avond afspreken/inplannen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

finalstruggle schreef: Hi wat vervelend dat je mensen om je heen bent verloren! Ik woon en speel graag ook bordspellen in Nijmegen. Vaak 1 op 1 met iemand uit de buurt maar wie weet kunnen we wat uitbreiding gebruiken! Stuur maar privé bericht als je interesse hebt en wie weet kunnen we een avond afspreken/inplannen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hier vergelijkbaar, altijd leuk nieuwe spellenspekers in Nijmegen te ontmoeten
(Els, 38, wonend in grootstal)
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
JeroenVW
Joker

Bericht door JeroenVW »

Hoi!

Ik werk in nijmegen (en woon er niet super ver vandaan). Ik ben dol op bordspellen! Is er nog plek in deze groep voor eentje meer?

Laat maar weten!

Heel erg vriendelijke groetjes,
en een vrolijke kerstmis gewenst,
Jeroen
MuTe
Sojaboon

Bericht door MuTe »

Hoi Nikkie,

Mijn vriendin en ik houden iedere laatste vrijdagavond van de maand een bordspellen avond in het clubgebouw van een muziek vereniging in Arnhem.

Ik heb zelf ook een post gemaakt op dit forum om nieuwe spelers te vinden, en inmiddels al een leuk clubje van 8 spelers gevormd. Mocht je een keertje willen aanhaken, laat maar weten.

Entree en parkeren is gratis. Er is een bar waar drankjes gehaald kunnen worden, en iets te snacken meenemen mag ook. En natuurlijk je eigen favoriete bordspellen.

De eerst volgende bordspel avond is op 24-02-2023.

Groetjes,
Marcel