Spelers gezocht omgeving Veenendaal/Rhenen

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Enmz
PIONier

Spelers gezocht omgeving Veenendaal/Rhenen

Bericht door Enmz »

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik wonen sinds 1 jaar samen in Elst (ut) samen met onze 2 katten. Hoewel we de plaats Elst heerlijk vinden, missen we erg de bordspelmiddagen met vrienden sinds we zijn verhuisd.

Wij zijn beide fanatieke spelletjesspelers en houden van zowel kortere simpele spellen voor een avondje (coup, wizard, cartographers, evolution, etc.) en grote langere spellen waar je eigenlijk een hele middag voor wil plannen (terraforming mars, agricola, dominations, gloomhaven, etc.). We hebben zelf een flinke verzameling spellen, maar staan altijd open om iets nieuws te proberen!

We zijn op zoek naar personen die het leuk vinden om 1 à 2x per maand een dagje samen te komen om gezellig bordspellen te spelen. Uiteraard vinden wij het ook belangrijk dat het een beetje klikt, dus reageer ook vooral als je een keertje wil uitproberen of je ons wel gezellig genoeg vindt :thumbup:

We horen super graag wat van je! :D

Groetjes,
Emmy
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Re: Spelers gezocht omgeving Veenendaal/Rhenen

Bericht door JeVo »

Komende zaterdag en verder elke 5-6 weken is er een spellenzaterdag in Utrecht.
Van 11-22:30
Met tijd en ruimte om grote spellen te spelen.

Komen jullie een keer kijken?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Enmz
PIONier

Bericht door Enmz »

Zeker leuk om een keer te proberen! Deze zaterdag kunnen wij niet meer, hoe kom ik erachter wanneer de volgende dag is en waar we precies moeten zijn?
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Bericht door JeVo »

Zoek het draadje met
algemene informatie spellendag Utrecht.

De inhoud stuur ik je ook met een berichtje.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever